- Berichten: 829
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Beter nog: Als de Varadero een 1.2 V4 wordt, dan kunnen ze mooi de Africa Twin als een 850cc met injectie reïncarneren! Aangezien de Transalp toch al geen offroad motor meer is.
Marketingtechnisch zou het de logische stap wezen !
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als V3 wellicht...? Zou een mooie uitdaging zijn...
De Honda XLV1200 Grand Alp
De Honda XLV850 Africa Twin... Hmmm...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als V3 wellicht...? Zou een mooie uitdaging zijn...
De Honda XLV1200 Grand Alp
De Honda XLV850 Africa Twin... Hmmm...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Africa triplet? : Trouwens stond L niet voor leisure en R voor race? XRV850 dan nog altijd hé!
Ik denk dat een goed stel aanpassingen aan een Transalp al genoeg zou zijn: 21" voor 18"achter, stenenvanger, goedkopere kuip, brandstofblaas achterin (goedkoper dan een complete tank) en als opties dingen als een upsidedown voorvork, remschijfbeschermers, vorkgaitors, en whatnot.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Africa triplet? : Trouwens stond L niet voor leisure en R voor race? XRV850 dan nog altijd hé!
Ik denk dat een goed stel aanpassingen aan een Transalp al genoeg zou zijn: 21" voor 18"achter, stenenvanger, goedkopere kuip, brandstofblaas achterin (goedkoper dan een complete tank) en als opties dingen als een upsidedown voorvork, remschijfbeschermers, vorkgaitors, en whatnot.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het wordt steeds gekker. De Fransozen kunnen schijnbaar errug goed met Photoshop overweg...
Spaakwielen mogen overigens blijven, wat mij betreft... En zo slecht als de afbeelding uit Motojournal is ie ook al weer niet.
Wel een mooi stukkie knippen-en-plakken... ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.