Re: Karma - aangeven of iemand een positieve of negatieve invloed heeft op dit Forum

27 nov 2011 12:14 #41 door Neet
Geen problemen mee. Ik vind het voor 98 pct gezellig en functioneel.
Die overige 3 pct lach ik me ook gek.
Discussie gesloten.
27 nov 2011 12:24 #42 door *thomas*
Net als overal in de maatschappij, zijn het steeds dezelfde mensen die de boel 'bederven'...

Het systeem van een rode kaart geven zou bij kleuters/peuters werken, niet bij volwassenen. De reden dat dit topic niet meer is dan een hoop gezeik, is net omwille van deze - in mijn ogen - belachelijke maatregel.

Discussie gesloten.
27 nov 2011 12:28 #43 door Menno

Hoezo forum loskoppelen van de TCN?

Ik zou gewoon de toegang voor niet leden blokkeren. Hooguit wat interessante delen van het forum openstellen om te lezen. En alle leden actief een account geven zodat je precies weet wie wie is op het forum. Een lid aanspreken is wat anders dan het aanspreken van Sister bijvoorbeeld.
Discussie gesloten.
27 nov 2011 12:29 #44 door Biker000
Strikt genomen echter, verwijst karma alleen maar naar het verrichten van daden, niet naar de gevolgen van die daden. Het gevolg van een daad wordt 'vipāka' genoemd.

Mooi he wiki.  ;)

Het forum lees ik elke dag haal er uit wat nuttig is.
Heb al heel veel gehad aan tips en adviezen en vind het leuk om van anderen te lezen.
Stemmingmakerij lees ik overheen. Heb vaak meer respect voor andersdenkenden, het is de vorm die je kiest voor om mening te uien.
Het blijft echter de mening van een persoon, zijn waarheid en niet de absolute waarheid waarheid.
Luister ook eens naar een ander, alles wat je zelf zegt wist je al.
Maar de meeste tijd ben ik lekker op de bank met de plaatjesspelletjes bezig. Lekker nutteloos maar vooral leuk.
Bedankt voor dit forum.

Michel.

Het is niet de bestemming, maar de motorreis waar het om gaat.
-Transalp XL600v
-Africa Twin RD07
Discussie gesloten.
27 nov 2011 13:20 #45 door Sandra
Wat een gedram....vrouwen hebben de naam, de heren winnen dit keer................

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us
Discussie gesloten.
27 nov 2011 13:38 #46 door Sjoerd
maar ehm... wat is het nut van een rode kaart.... als je een rode kaart krijgt wordt toegang tot het forum ontzegd??? met 3 rode kaarten krijg je gratis TCN lidmaatschap????

als het toegevoegd wordt moet het wel een functie hebben... toch?

xl 600 v '95
xl 1000 v '01
kle 650 '10
Toch wéér een kle 650 '10
Discussie gesloten.
27 nov 2011 14:47 #47 door *thomas*

Ik zou gewoon de toegang voor niet leden blokkeren.

Meen je dat?

Bedankt  ???
Discussie gesloten.
27 nov 2011 15:38 #48 door Rubber eendje
Nog even en ik ben weg....... :( :'(

Beter enkel gestikt dan dubbel genaaid.....of uhh, wassie nou anders om??
Zeer wel vriendelijke groet,
Erik ten Thije
Discussie gesloten.
27 nov 2011 17:38 #49 door Marcel T

Meen je dat?

Bedankt  ???

Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening!

Er zijn de laatste tijd teveel mensen met lange tenen, grote mond, korte lont en iets te weinig beheersing maar daar zit ook een grote groep tcn-leden bij (maar niet tallguy).
Het op een of andere manier afsluiten van het forum voor bepaalde groepen gaat daar weinig tot niets aan veranderen...

Ik negeer het geze*k, geniet van de leuke dingen, profiteer van de verzamelde kennis en samenkomende expertise van tcn-leden en niet-tcn-leden (subgroepen van de groep 'mensen').

Ik hoop voor dat meer mensen dat gaan doen!

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it - Mary Schmich
Discussie gesloten.
27 nov 2011 17:53 #50 door David

Ik lees graag op het forum en af en toe geef ik wat toegevoegde waarde..

Lid van TCN ben ik niet........Woon in het buitenland dus dat heeft weinig zin.

Maar als julie de niet leden willen uitsluiten, zou dat erg jammer zijn.

Varadero SD02 2003
2x Dominator NX500 PD08 1997 & 1998
BMW R1100r 1998
Discussie gesloten.
27 nov 2011 18:08 #51 door Timy
Ik heb naar de account 'Forum Admin' een PB gestuurd met het verzoek de rode kaart optie (en aanverwanten) te verwijderen.
Het begint dermate vermoeiend te worden dat zelfs ik de hik ervan begin te krijgen.  ???

Liberté - Egalité - Fraternité
Discussie gesloten.
27 nov 2011 18:09 #52 door Sjoerd

Ik heb naar de account 'Forum Admin' een PB gestuurd met het verzoek de rode kaart optie (en aanverwanten) te verwijderen.
Het begint dermate vermoeiend te worden dat zelfs ik de hik ervan begin te krijgen.  ???

TOP!!!

xl 600 v '95
xl 1000 v '01
kle 650 '10
Discussie gesloten.
27 nov 2011 19:33 #53 door Neet

Ik lees graag op het forum en af en toe geef ik wat toegevoegde waarde..

Lid van TCN ben ik niet........Woon in het buitenland dus dat heeft weinig zin.

Maar als julie de niet leden willen uitsluiten, zou dat erg jammer zijn.

Nee hoor. Lijkt mij sterk. Hooguit een enkel topicje wat echt en alleen over de inhoud van de club en de inhoud van het forum gaat.
Ook niet-leden horen op het forum. Is niet meer dan normaal en heeft niets te maken met een paar al dan niet goedbedoelde onruststokers.
Niet-leden zijn wat mij betreft altijd welkom en een hoop worden nog lid ook. (maarja, wie ben ik).
Discussie gesloten.
27 nov 2011 19:41 #54 door Menno

Op het forum gaat het er meestal gewoon gezellig aan toe. Helaas ontsporen er af en toe wat draadjes en dat lijkt de laatste tijd wat toe te nemen. Dit fenomeen wordt meestal erger naarmate door de weersomstandigheden de meeste motoren tot het volgende seizoen op stal staan. Feit is dat de sfeer op het forum lang niet altijd een juist beeld geeft van de sfeer op clubactiviteiten.

En dus lopen er allerlei draadjes en initiatieven (karma, rode kaarten) over wat er in de toekomst met de club en het forum moet gebeuren en ook daarover verschillen de meningen.

Nog niet zo lang geleden was ik in gesprek met onze penningmeester en hij gaf aan dat hij het prettig zou vinden om te weten wie er achter een forumnaam en avatar schuil gaat. Op het NTT was ik het daar nog niet mee eens, inmiddels ben ik daar meer voor gaan voelen. Als je weet wie er op het forum bepaalde postings doet en je hebt iets meer info over de poster, plaats je e.e.a. vaak makkelijker in het juiste kader, zeker als je de persoon ook i.r.l. hebt mogen ontmoeten.
Discussie gesloten.
27 nov 2011 19:48 #55 door Sjoerd
Ik snap er niets meer van ... wil ik een rode kaart uitdelen.... kan dat nu niet meer....  :-\

xl 600 v '95
xl 1000 v '01
kle 650 '10
Discussie gesloten.
27 nov 2011 19:51 #56 door Menno

Je kunt nu niets doen.... raar knoppie is dat.
Discussie gesloten.
27 nov 2011 19:54 #57 door Neet
Had ik je bijna een pets/mep/klap rode kaart gegeven Tallguy maar je had je tekst aangepast. ;D
Discussie gesloten.
27 nov 2011 19:56 #58 door Sjoerd

Je kunt nu niets doen.... raar knoppie is dat.

niets doen?? daar heb ik geen knopje voor nodig dat doe ik de hele dag al....

xl 600 v '95
xl 1000 v '01
kle 650 '10
Discussie gesloten.
27 nov 2011 19:58 #59 door Neet
WHAaaaahaaaahaaaaaa, wat is dat nou weer voor knop
Discussie gesloten.
27 nov 2011 20:02 #60 door Sjoerd
een knopje zodat je adres zichtbaar wordt zou handig zijn, dan kan je persoonlijk die persoon een bloemetje of een klap voor z'n .... geven.

xl 600 v '95
xl 1000 v '01
kle 650 '10
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.199 seconden