Je kunt nu niets doen.... raar knoppie is dat.
een knopje zodat je adres zichtbaar wordt zou handig zijn, dan kan je persoonlijk die persoon een bloemetje of een klap voor z'n .... geven.
riep er iemand mij??????Net zoiets als "chaos" misschien.... niet herkenbaar ;D ;D
riep er iemand mij??????
Mijn voorstel is:
Je naam is je forumnaam.
Misschien wordt de sfeer iets beter wanneer iedereen op eigen titel uitspraken doet.
Groet Hans
Klopt, het voegt nu niets toe. Alleen maar dat je meteen op te sporen bent omdat dan je naam en woonplaats bekend zijn.Op zich een goede theorie en ben het daar eigenlijk ook wel mee eens. Zou het een besloten forum zijn waar enkel leden kunnen komen, dan deed ik het meteen.
Visie? Wie durft?
Na alles wat de laatste 2 jaren mis is gegaan is BACK to BASIC misschien de oplossing.
Oh nee, ik mag geen hoofdletters gebruiken.
Begin met de vraag: Waarom was het 3 jaar geleden nog gezellig en nu ineens niet meer.
( nee, ik was er toen ook niet ) >
Noot... Het 'oude' forum kende dit probleem veel minder. Waar 'm dat in zit, weet ik niet.
Alhoewel, ik heb o.a. tegen Raceneus en Oldtimer hier al dingen gezegd, die ik tegen een ander zou durven zeggen. Maar dat komt omdat we elkaar IRL kennen van ritten en/of de STO.