Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik vind de 500x een hele gave motorfiets en past m.i. prima in deze club. Stoer, slim, allroad, adventure model.
Verheug me op een nieuw techniek-topic.
En dat dit: Stel als wij allemaal nog motorrijden als wij 70plus zijn: wie gooit zijn been nog over een hoog zadel heen en wie krijgt dan zijn loaded bmw gs (die iedereen schijnt te rijden) nog in en uit de garage ?.
Juist: h-e-l-e-m-a-a-l niemand.
En dan lach je iedereen uit met de 500x. Ik voorspel dat de prijzen van 2e-hands grote allroads kelderen zodra deze 45-plus generatie deze fietsen te zwaar vinden worden (dus over ca 10jaar). Vergelijk het met trends in de autowereld: geen particulier wil nog een zware grote diesel stationwagen hebben.
Ik heb zelf een fraaie AT maar mis de TA uit 1986 wel door zijn uniek handelbaarheid. Lichte motorfietsen zijn sterk ondergewaardeerd.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
[youtube]
[/youtube]
[youtube][/youtube]
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
de naam van de club veranderen ? is niet van toepassing vind ik mooi zo laten
het gaat mij alleen om de motor en de lol en saamhorigheid enz.enz
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
"Van mij zou de 500X toegelaten mogen worden als Honda allroad alternatief voor de Transalp. Ik denk dat dit goed kan zijn voor de club om zo meer (jong) leden binnen te kunnen halen. "
"Kortom, wat mij betreft mag er best wat vernieuwd worden "
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als er 1 motor is die van mij toe mag worden gevoegd aan deze club dan is het de CB00X Ziet er goed uit en is toch nog steeds een all-road hoor..... Dat hij een 'aftreksel' zou zijn van een van een gewone CB500 vind ik niet.
De motoren worden gewoon moderner, zelfs de transalp 700 is al niet meer de transalp zoals de oudere PD modellen. Herbert is na 8 jaar overgestapt van een PD10 van '98 naar een alp700. Het is volgens hem minder offroad en meer wegmotor, betere wegligging ook.
Ik ben ook overgestapt van een PD10 naar een NC750S . Proefgereden met een CB500C : geweldige motor en het vermogen komt er op een super manier uit, niet meer te vergelijken met de oudere motoren. Ook de NC750X is een heerlijke (lange slag) motor met veel koppel.
Echter dat kuipwerk van zowel de oude transalp en de nieuwe NC750X zorgde bij mij voor teveel turbulentie, vandaar de keus voor de NC750S. Heerlijk stil om mijn hoofd....
Je kunt wel vast willen houden aan het oude maar daar schiet je uiteindelijk geen moer mee op....we rijden met de auto toch ook niet allemaal meer in een kever of kadett.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.