- Berichten: 4276
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
er wat harder aan (..) sleuren.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hahaha, ja, dat is ook wel mijn bedoeling. Maar ik wilde even zeker weten dat er niet iets vastgeschroefd zou zijn of zo, want dan kun je wrikken tot je een ons weegt. En aangezien deze rubbers er waarschijnlijk al sinds 1987 op zitten, zit het nogal vast.Kap nauw.
Masseren. Zachtjes wrikken tot er merkbaar ruimte ontstaat. Je moet het rubber even wakker maken.
Geef het rubber de tijd om onder eigen voorwaarden los te komen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Oh, verkeerd gemeten... Ik heb van de onderkant van de poot naar de bovenkant van de vorkpoot gemeten. 91cm onbelast, 86,3 belast na wat inveren en zo.Meet voor de gein eens de vorklengte van hart as t/m onderkant bovenste kroonplaat met het voorwiel van de grond, en daarna dezelfde meting als die op de wielen staat, na enkele malen inveren.
Benieuwd naar de static sag.. :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
..toen ik tegen de Tiger aanliep.. een enorm top end.. kun je dit ding echt als een hooligan rijden.
..het gemak, waarmee je op een Alp kan rijden.. Betere gooi en smijt werk in de bochten.. In het betere bochtenwerk hielden ze me niet bij..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Bedankt voor je uitgebreide reactie.
Wat ik zelf ook ervaar is het gemak, waarmee je op een Alp kan rijden. Betere gooi en smijt werk in de bochten. Op de Speed triple en andere motoren die ik heb gehad is het echt werken, terwijl je op de Alp bijna vanzelf gaat.
Vorig jaar in de eifel met mn Alp moets ik op de rechte stukken er flink aan trekken tegen een FJ 1100, Triumph twin en een Guzzi van vrienden. In het betere bochtenwerk hielden ze me niet bij met die zware bakken. Overigens heb ik wel wegbanden op de Alp.
Ja, inderdaad. Daarom heb ik er toch ook weer een teruggekocht.Ik heb zelf een AT, maar, gewoon die Alpjes. Weergaloze dingetjes
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.