Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wil je al bespreken? Maar dan wel met spuitbus modder zoals de True Adventure presentatie.En een mooi exemplaar om op de motorbeurs 2017 te showen. )
Ik heb wel zo'n kever gehad, lang geleden. En een XJ600 in matzwart. Maar ik weet niet of ik dat hier dan weer mee zou doen.ratbike! Alles eraf slopen en matzwart maken met vieze roestplekken erop!
Ja, die vind ik ook wel heel gaaf, maar daar zit wel heel veel werk in.Niet écht een ratbike deze, maar vind 'm best gaaf
Maar goed, ik ben nou eenmaal gék op rood/wit/blauw
Daar moet ik natuurlijk wel even op happen hè. Aan die Tiger rammelt helemaal niks. En hij loopt als een zonnetje. Heerlijk ding. Maar wat zwaar voor naast de weg. Er komt als het goed is nog wel een Corbin op in de toekomst.(Kan je die rammeltiger ook gewoon verkopen )
Ik vond lange reizen ook wat minder op de Alp en heb destijds een Corbin zadel gemonteerd. Dat heef het voor mij 95% acceptabeler gemaakt.
Als je wilt "jagen", dan moet je niet met de motor gaan (vind ik). Als je wilt genieten, dan is een Corbin in mijn ogen een prima oplossing.
(Kan je die rammeltiger ook gewoon verkopen
Hmmm. Prinses op de erwt? Ik vind het prima vol te houden op een alp met origineel zadel.
Haha altijd serieus ok ik ben dan ook vederlicht dus tja. Goede raad, probeer eerst ff voor je de boel aanpast want zadel kuip en stuurhoogte zijn erg afhankelijk van de persoonlijke voorkeur....Eerlijk gezegd denk ik dat het weinig met sprookjes te maken heeft, maar meer met de kwaliteit/ouderdom van het standaard zadel en de anatomische locatie van de zitbotjes. Op een standaard zadel van de 650 houd ik het wel prima meerdere volle dagen achter elkaar vol.
Twee dingen eigenlijk. De vorkpoten zijn langer dan de standaard poten, is mij uitgelegd. Als ik ze ernaast hou, dan scheelt het inderdaad wel een stukje. Daarbij past het wiel etc. gewoon direct in de vork en moet er alleen een kleine bracket gemaakt worden voor de onderkant van de remklauw. Het is het proberen waard. Vooral ook, omdat de kosten aanzienlijk lager waren dan een XR vork. Dus het proberen waard voor die paar stuivers.Ik zag dat je een NX voorvork aangeschaft hebt, waar zit 'm de winst tov de standaard voorvork Arne? :-\
maakt die deel uit van de startonderbreking.
Hahahaha, ja, dat bedoelde ik ook niet. Maar de Haynes die ik heb, heeft hele andere kleurtjes beschreven staan bij de CDI's. Dat zorgde in eerste instantie dus ook voor heel veel verwarring bij mij. Hier zitten kleuren in, die in de hele Haynes niet voor lijken te komen. Maar goed, in vergelijking met de kleuren die in de Haynes staan, lijkt er wel een overeenkomst te zijn. Dus kan ik dan ruwweg wel bij elkaar puzzelen dat de CDI's nu goed zijn aangesloten, zodat ik daar straks connectors van kan maken. Vandaar mijn opmerking over kleurtjes en Haynes.Verder, de functie van alle verschillend gekleurde draadjes in jouw kabelboom staan wel degelijk beschreven in Haynes en zijn niet random. Elke kleur heeft een eigen functie