Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Een setje ringen die het voortandwiel fixeren op de splines. Als je nu het tandwiel pakt kan hij wat heen en weer schuiven (axiaal) en in sommige gevallen iets wiebelen (roteren).
Met die schijfies sluit je het tandwiel op en zou je de uitgaande as beschermen tegen invreten. Deze word in Italie gemaakt en via het commerciele hoekje in het verkoop deel van het forum aangeboden.
bewijs[img] [img]bewijs[img] [img]bewijs[img] en toen weer terug naar de schuur, dat viel nog niet mee met met het blok in het frame, ik denk toch wel een kilootje of 80. [/quote] Thanx Tuur :) Oké, een RD04, maar geen broodje aap meer ;)[img]bewijs [img]bewijs[img] [img]bewijs[img] en toen weer terug naar de schuur, dat viel nog niet mee met met het blok in het frame, ik denk toch wel een kilootje of 80. [/quote] Thanx Tuur :) Oké, een RD04, maar geen broodje aap meer ;)[img]
bewijs[img] [img]bewijs[img] en toen weer terug naar de schuur, dat viel nog niet mee met met het blok in het frame, ik denk toch wel een kilootje of 80. [/quote] Thanx Tuur :) Oké, een RD04, maar geen broodje aap meer ;)[img]bewijs [img]bewijs[img] en toen weer terug naar de schuur, dat viel nog niet mee met met het blok in het frame, ik denk toch wel een kilootje of 80. [/quote] Thanx Tuur :) Oké, een RD04, maar geen broodje aap meer ;)[img]
bewijs[img] en toen weer terug naar de schuur, dat viel nog niet mee met met het blok in het frame, ik denk toch wel een kilootje of 80. [/quote] Thanx Tuur :) Oké, een RD04, maar geen broodje aap meer ;)[img]bewijs en toen weer terug naar de schuur, dat viel nog niet mee met met het blok in het frame, ik denk toch wel een kilootje of 80. [/quote] Thanx Tuur :) Oké, een RD04, maar geen broodje aap meer ;)[img]
en toen weer terug naar de schuur, dat viel nog niet mee met met het blok in het frame, ik denk toch wel een kilootje of 80.
Thanx Tuur
Oké, een RD04, maar geen broodje aap meer
Ik vind dit ook wel een mooie oplossing: www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/143897...fix.html#post1185585
Iemand hier die zo'n tandwiel gekocht heeft?
In principe zou er niet zoveel verschil moeten zitten tussen beide systemen toch?
Ervanuitgaand dat de passing en materiaal hardheid gelijk zijn en de schijven vast zitten op het tandwiel en niet kunnen verdraaien onder last.
Ik weet niet of draadvonken economisch haalbaar is maar dan kun je in principe relatief eenvoudig op-maat tandwielen laten maken.
Wat je bereikt met uitboren (tandwielen zijn ook nog eens redelijk hard) snap ik niet helemaal. Heb je over de spline of de twee m6 draadgaten?
Heeft iemand dat adres van die Fransoos ?
En begrijpt ie ook Engels ? Want als ik Frans probeer te praten dan kan ik net zo goed nederlands doen.... en al zeker schrijvend....
En 50 stuks.... pff wordt ff een investering, maar ik wil het even exact weten van deze goede man.
Misschien ben ik dan genegen om ze op voorraad te nemen in de shop....
Heeft iemand dat adres van die Fransoos ?
En begrijpt ie ook Engels ? Want als ik Frans probeer te praten dan kan ik net zo goed nederlands doen.... en al zeker schrijvend....
En 50 stuks.... pff wordt ff een investering, maar ik wil het even exact weten van deze goede man.
Misschien ben ik dan genegen om ze op voorraad te nemen in de shop....