Interessant, die camera. Ikzelf heb nog 2 gopro's liggen en doe daar weinig mee. Wel de intentie tot wat filmen (sinds dit weekend rijd ik weer) maar de A4 naar A'dam is niet zo spannend. Het weekend eens proberen.
- Waarom op de helm? Heb je daar geen last van? (geluid/ruis) (En heb weleens gehoord dat als je valt.. )
- Waarom met extern geluid? Wil je niet monteren met een toffe deun eronder? Als je 15 minuten ruis/wind/uitlaat hoort is toch niet heel spannend? Ik gooi het geluid altijd direct weg..
Heb je nog meer montagepunten? Achterkant/voorvork/valbeugels/buik/stuur/? Hoe regel je het aan/uitzetten?
Blommetje
Is altijd even uitvogelen. Ik heb ook een test filmpje gemaakt om te kijken of de positie van de camera wel ok was (qua beeld en bewegen ed). Ik heb een van de lagere instellingen gekozen om te kijken of dat scheelt met upload tijd. Het is een sneller bestand, kwaliteit is voldoende. Uiteindelijk moet het toch bewerkt worden en muziek of iets eronder.
Dit was dus alleen even een test.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Duurt nog minimaal een paar dagen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Goh,in minder dan de helft bouw ik een hele motor compleet weer op :-X
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
dat ik nu niet bij hoef te leggen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dan nog maar even lol maken met de CB500, want voor boodschappen is 'ie niet geschikt:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik geloof dat je er onderweg een passagier bij hebt gekregen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
1987 & 1988 (V-H & V-J)
1989 (V-K)
1990 (V-L) available in Germany, unchanged from V-K model.
1991 (V-M)
1992 & 1993 (V-N & V-P), unchanged from V-M, just colour changes.
1994 & 1995 (V-R)
1996 (V-T)
1997 (V-V)
1998 & 1999 (V-W & V-X), unchanged from V-V, just colour changes.
Fuel System
Main jet:
V-H to V-R – front cylinder 128
V-H to V-R – rear cylinder 130
V-T – front cylinder 118
V-T – rear cylinder 120
V-V to V-X – front cylinder 115
V-V to V-X – rear cylinder 118
Pilot jet: 38
Pilot screw setting (turns out):
V-H & V-J models: 2½
V-K to V-P models: 2¼
V-R to V-T models: 1¾
V-V to V-X models: 2¼
Float height: 7.0 mm
Idle speed: 1300 ± 100 rpm
Throttle grip free play: 2.0 – 6.0 mm (1/16 - 1/4 in
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
heeft de code PD06E
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Houd je het oliepeil een beetje in de gaten?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.