Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Met de beste bedoelingen maar ik snap niet waar je het over hebt.
Demping komt niet vanuit de veren en zonder voorspanning rijden lijkt me ook niet verstandig (20mm vrije ruimte lijkt me uiterst onwaarschijnlijk?).
De voorvork word iets stijver, maar dat heeft niets te maken met demping.
Maar de motor word mooi. Laat je de velgen los of met spaken en al coaten?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Petje af.
Heb altijd gedacht dat je spaakwielen niet als geheel kunt stralen en coaten.
Dit in verband met het kromtrekken.
Blijkbaar heb ik het mis
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Petje af.
Heb altijd gedacht dat je spaakwielen niet als geheel kunt stralen en coaten.
Dit in verband met het kromtrekken.
Blijkbaar heb ik het mis
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Die wordt mooi! Echt goed gedaan.
Toch even een bemerking ivm de demping etc : zomaar dikkere olie gebruiken is volgens mij de simpelste manier om iets aan de demping te doen maar om het echt goed te doen komt er toch wel veel vakmanschap en ervaring aan te pas : meten/weten en uitproberen.Specialisten stellen alles af op het gewicht van de rijder, welk terrein je rijdt etc en zorgen ervoor dat je motor in balans blijft. Hierbij wordt als het ware een vering/demping op maat samengesteld door andere veren te steken, shims te vervangen en de juiste olie te gebruiken. Een slecht afgestelde vering/demping kan ronduit gevaarlijk zijn. Je vering zorgt ervoor dat je banden op de weg blijven.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het komt voor dat ze krom uit de oven komen, blijft een gokje.
Daarnaast kun je de spaken niet meer spannen en als de velg wel gaat werken kan de coating op/tussen de spaken losbreken.
Als jij je velgen een beetje schoon houd en oppast in de winter met zout blijven ze wel goed hoor.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Spuiten is wat anders dan poedercoaten
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.