Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Trigger, als het klopt wat Guidonno zegt dan blijft de uitlaat er gewoon op. Maar hier wordt iets anders gezegd.
Headless, ik had deze al gevonden, het maakt niet uit dat het van de eerdere reeks van de PD06 is? De FB groep is nog buiten bereik aangezien ik (nog) geen TCN lid ben.
Ik denk dat ik er een normale 12V aansluiting op zet, dat kost niet veel en geen gedoe met ander stekkers.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Trigger, als het klopt wat Guidonno zegt dan blijft de uitlaat er gewoon op. Maar hier wordt iets anders gezegd.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
RDW schreef : Geachte heer Joosten,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U wilt weten of er een mogelijkheid bestaat om te testen of de uitlaat van uw motor het maximaal aantal dBa overschrijdt. Goed dat u hierover een e-mail stuurt.
Het is niet mogelijk om bij de RDW te laten testen of uw uitlaat aan de eisen voldoet. Wellicht dat bijvoorbeeld een garagebedrijf u hiermee verder kan helpen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gereden kilometers | Kosten | Literprijs | Aantal getankte liters | KM/L |
254 | 23.21 | 1.719 | 13.5 | 18.81 |
211 | 18.63 | 1.54 | 12 | 17.58 |
196 | 16.66 | 1.568 | 10.62 | 18.45 |
114 | 9.47 | 1.429 | 6.63 | 17.19 |
232 | 17.2 | 1.519 | 11.32 | 20.49 |
252 | 17.29 | 1.489 | 11.61 | 21.70 |
Totaal gereden KM | Totale Kosten | Gemiddelde Literprijs | Totaal aantal Liters | Gemiddeld verbruik |
1259 | 102.46 | 1.544 | 65.68 | 19.04 |
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Toch nog 20+ km per liter gered, had ik niet gedacht
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Uitlaten is en blijft een interessant (en complex) onderwerp, ook hier op het forum. Het E-keurmerk op een uitlaat is volgens mij niet verplicht, ik kan er in ieder geval geen wetsartikel bij vinden. Ik nodig anderen uit (Brom, lees je mee?) om aan te geven welke regels dit volgens jou omschrijven.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Decibel op Wikipedia.Wikipedia schreef : De decibel, symbool dB, is geen eenheid, maar is een verhouding op een logaritmische schaal. Daarbij betekent 0 dB een verhouding 1, dus gelijkheid. Elke verhoging met 10 decibel betekent een vergroting in vermogen of energie met een factor 10. Een verhoging met 20 dB betekent dus een factor 100, een verhoging met 30 dB een factor 1000 enz.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Vandaag dus naar dit lijstje gekeken met Oldtimer.
Met een aantal dingen kan Oldtimer mij helpen.
- Remvloeistof is vies.
- Rubber accubak mist.
- Bagageplaat is van PD10.
- Palletje van achterrem is roestig.
De eerder genoemde bouten.- Positie van de CDI's controleren.
DB-killer laten maken bij Pajic.- Vierkante banden.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De nieuwe todo-list:
- Vierkante banden vervangen.
Olie en oliefilter vervangen.- Prolink lagers controleren.
Stickerset kopen.- 12V aansluiting schoonmaken.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.