- Berichten: 100
daarom rijd het ook veel lekkerder met een tandje minder aan de voorkant, dus 15 ipv 16
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als je het optimaal wilt zul je ook de uitlaten / dempers moeten vervangen. De originele uitlaten hebben veel weerstand. Dit komt door het HECS 3 kat systeem in de uitlaat. Deze hittebuizen worden opgestookt dmv luchtinjectie in de uitlaatkanalen, het zgn PAIR systeem.
Dus: K&N luchtfilter, Pair uitschakelen, Andere uitlaat / dempers, Powercommander. Kost wat maar dan heb je een totaal andere motorfiets. Aanvullend zou je een kleiner voortandwiel kunnen monteren.
Leuk setje:
www.bs-motoparts.com/nl/uitlaten/uitlaat...bon-i3176-5947-0.htm
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
wanneer ben je tevreden... waarschijnlijk nooit maar vaak worden kosten en baten uit het oog verloren.
nogmaals een taxatie nadien kan het leed flink verzachten waneer je van je motorfiets wordt afgereden want zonder is hij nog maar net zo veel waard als alle die andere die er niets aan gedaan hebben
en dat kan pas zuur zijn...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het is maar net hoe je dat wil zien Cas, hobby mag geld kosten! motor
rijden is het mooiste wat er is en als je je motor een beetje zelf onderhoud
dan spaar je geld uit die je dan weer aan dure accessoires kan besteden.
Zo word je motor net een maatpak. Ik heb van geen enkele euro spijt.
Je kan het ook andersom zien, hoe vaak hoor je niet dat iemand zijn zadel
klote vind zitten maar hij heeft die 300 euro niet over voor een ander zadel
kijk dat is pas zonde!
Ad bekijkt het van de zakelijke kant wij van de emotionele kant.
gelukkig zijn er nog gasten genoeg als ons Cas.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wellicht heb ik dan mazzel dat mijn Dero uit 2003 nu naar tevredenheid loopt. Je kunt het idd zo gek maken als je wilt. En.....wie weet? Voor nu is het voor mij acceptabel zoals mijn fiets rijdt. Misschien is het daarom wel de reden dat mijn Dero drie eigenaren heeft gehad, die 'm van de hand hebben gedaan om dezelfde reden waarom ik wel heb geïnvesteerd. Verkopen was veel duurder geweest! De toekomst zal het uitwijzen, of het naar tevredenheid blijft. Motorrijden is emotie, maar een lege portemonnee veel meer?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Inderdaad veel mazzel, er zijn veel klachten over de Dero 2003 en bij de een is het erger dan bij de ander. Bij mij waren de problemen het grootst in die 30km zones met slecht wegdek en veel drempels, dan kwamen er zulke dreunen uit het blok dat ik zoveel mogelijk met de koppeling in probeerde te rijden.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zoals je zegt, motorrijden is emotie, je koopt een bepaalde motor omdat je hem mooi vind. De 2003 is het eerste model met injectie en de fabrikanten zaten opgescheept met milieu eisen, voldeden ze daar niet aan dan kwam dat type motor het land niet in. Knijpen dus in de brandstof en nog een hoop andere maatregelen nemen waar de motorloop niet beter van wordt.
De 2004 deed het al een stuk beter (heeft ook ABS).
Volgens dealers die ik gesproken heb komen er vandaag de dag nog steeds 2 pitters op de markt die ook bokken terwijl de laatste typen Varadero daar weinig of geen last van hebben.
Ik zou de Varadero wel aanbevelen maar dan wel de latere types, maar helaas, ik heb de 2003 en daar moet ik het mee doen en ik hoop dat het blokje nog lang blijft draaien.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Uitlezen kan altijd, als je maar niet vervangt of aanpast en weer terugzet.
Er zit trouwens een heel goede gebruiksaanwijzing bij hoor.
Ik roep altijd RTFM >
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Beste Oldtimer, de gebruiksaanwijzing, slechts hoe te installeren en cd rom ontbreken helaas bij mijn Dynojetdoosje.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Tja, dat wist ik dus niet, maar is ook meer een hint als een verwijt hoor.
Het is dat je niet naast de deur woont, maar anders had ik je wel geholpen bij het uitlezen en zo.
Maar volgens mij had je al een aanbod in de buurt en die knakker > weet er ook wel wat van.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.