- Berichten: 3713
Ok Ad, maar de latere modellen Varadero doen het toch een stuk beter.
Die lange weg te gaan zal ik niet meemaken, ik hoop samen met mijn 2003 oud (ouder) te worden, eens kijken hoe lang het blok blijft draaien want ik weet niet hoeveel km dat er inmiddels op heeft zitten en da's best lastig.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
wat betekend dat degelijk en betrouwbaar niet aan software gebonden is maar aan inzicht,gevoel en ervaring
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik rijd met deze mapping Remco, maar heb wel het idee dat het mengsel tussen 2000 en 3000 toeren iets te rijk is. Als ik een tijdje in dit toerengebied rij en ik geef gas dan zakt hij even weg.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
wat ik van Oldtimer heb gekregen, lijkt het of mijn fiets nog steeds schaars is afgesteld
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kan wel kloppen, maar vooral in het lage bereik is de boel opgewaardeerd.
Voor de rest was het voor mijn Varadero de optimale afstelling met de standaard uitlaat en dempers.
De topsnelheid was 235 km/h en het vermogen 105 pk. Zegt op zich niet zo veel maar als indicatie.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kan wel kloppen, maar vooral in het lage bereik is de boel opgewaardeerd.
Voor de rest was het voor mijn Varadero de optimale afstelling met de standaard uitlaat en dempers.
De topsnelheid was 235 km/h en het vermogen 105 pk. Zegt op zich niet zo veel maar als indicatie.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kan wel kloppen, maar vooral in het lage bereik is de boel opgewaardeerd.
Voor de rest was het voor mijn Varadero de optimale afstelling met de standaard uitlaat en dempers.
De topsnelheid was 235 km/h en het vermogen 105 pk. Zegt op zich niet zo veel maar als indicatie.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik rijd met deze mapping Remco, maar heb wel het idee dat het mengsel tussen 2000 en 3000 toeren iets te rijk is. Als ik een tijdje in dit toerengebied rij en ik geef gas dan zakt hij even weg.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat klopt, + is meer brandstof en - is minder brandstof en de mapping is erg rijk tot 3000 toeren.
Hoewel ik meestal in dit toerengebied rijd haal ik toch een gemiddelde van 1:20.
Na de afstelling door Ruud in Goes kreeg ik al te horen dat het brandstofverbruik op de snelweg erg laag zou zijn maar dit is ook het geval in de lagere toeren. Hoe dit precies zit weet ik niet, wat ik wel weet is dat je Dero pas echt zuinig wordt met aftermarket uitlaten zonder katalysator want die slurpt veel brandstof weg om zijn werk goed te kunnen doen.
Hier staat ook nog een hoop info waar je mss iets aan hebt.
www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=8260.0
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Met een rollenbank en meetapparatuur hebben ben je er nog niet, je moet ook weten hoe je hier mee om moet gaan. Veel gevoel en knowhow zijn volgens mij hier de sleutelwoorden en een persoon die dit heeft is Ruud uit Goes tovami.com/
Het kost een paar centen maar dan zit je al dicht bij perfectie en die perfectie kun je zelf niet bereiken. Een motorfiets is net een mens, er zijn er geen 2 hetzelfde.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.