Onlangs was ik nog in de Belgische Ardennen en daar kan gewoon een stuk meer dan bij ons. Kwam verschillende off-road motor en quad ritten tegen. Mooi glooiend en niemand die er over zeurt.
Misschien een idee om voor een echt mooie off-road de kant van Bastogne eens te overwegen. Is op een redelijke afstand voor de meeste mensen en kamperen is daar ook nooit een probleem.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik vind het een super initiatief.
Ik zag ergens voorbij komen dat er nog een stuk ingevuld moet worden tussen nijmegen en venlo.
Daar wil ik best een bijdrage voor doen. Heb alleen geen ervaring met het uitzetten van routes en ben ook niet in bezit van een nav systeem.
Als iemand suggesties heeft hoe ik dat dan het beste kan aanpakken, stuur maar een p.b.
ps. De discussie dat er ook een roadversie voor gemaakt zou moeten worden snap ik niet.
Er worden tenslotte initiatieven als 'men only weekend' en 'ladiesweekend' georganiseerd. Lijkt me duidelijk dat deze initiatieven discriminerender zijn dan dit initiatief. Hier kan en mag iedereen tenslotte aan meedoen.
Marc
Afhankelijk van de datum wil ik wel als bezemheks fungeren met de Hi-ace.
Verder kan Marc mijn Zumo gebruiken en/of wil ik de omgeving wel mee in kaart brengen. ( hij weet me te vinden)
Ken de omgeving daar ook redelijk goed en bij de crossclub in Boxmeer zitten ook wel kenners van de offroad weggetjes.
Ik hoor het wel.
Afhankelijk van de datum wil ik wel als bezemheks fungeren met de Hi-ace.
Verder kan Marc mijn Zumo gebruiken en/of wil ik de omgeving wel mee in kaart brengen. ( hij weet me te vinden)
Ken de omgeving daar ook redelijk goed en bij de crossclub in Boxmeer zitten ook wel kenners van de offroad weggetjes.
Ik hoor het wel.
Lees nu net pas dat je je "voorwaardelijk" opgeeft als bezemheks
Onlangs was ik nog in de Belgische Ardennen en daar kan gewoon een stuk meer dan bij ons. Kwam verschillende off-road motor en quad ritten tegen. Mooi glooiend en niemand die er over zeurt.
Misschien een idee om voor een echt mooie off-road de kant van Bastogne eens te overwegen. Is op een redelijke afstand voor de meeste mensen en kamperen is daar ook nooit een probleem.
Volgens mij weet de helft niet wat een all-road route is, maar goed. Ik denk dat er meer komt kijken bij het uitzetten van een all-road rit. Als het koppelen van de ene provincie naar de andere, dan moeten de uitzetten wel weten waar de andere ongeveer wil beginnen. Bovendien heb ik de voorkeur naar een papieren roadbook, omdat niet iedereen een navigatie heeft en de zand of gravel paden er meestal niet opstaan, en het veel leuker is om af en toe te moeten kijken of je nog wel goed zit. Je zou de navigatie ook kunnen gebruiken om af en toe in de rit af te wijken van de papieren versie om bv een stempel post op te zoeken, maar dan zou je moeten werken met graden(bv zoveel graden ol en zoveel graden wl) ik noem maar wat.