Moderatie...

01 mrt 2013 15:07 #101 door Erik
Beantwoord door Erik in topic Moderatie...
Ik sanp je punt Danny, mijn post mag ook gewoon blijven staan, eigenlijk gaat het daar helemaal niet om.

Was denk ik gewoon een beetje gefrustreerd. Zo vaak zit ik niet meer op het TCN forum maar als ik dan toch weer's langswaai om 's te kijken of er nog wat technisch te l*llen valt (en omdat het toch altijd wel een gezellig forum was/is), kom ik zo'n topic tegen.

Phreak en Sister waren wat mij betreft van een ander caliber, dat waren m.i. buitenstaanders die het TCN forum gebruikten in een schreeuw naar aandacht. Die mensen zullen altijd blijven bestaan.

Hadden we de 20 man in een kroeg gezet was het heel anders gelopen.

Helemaal mee eensch  ;)
Discussie gesloten.
01 mrt 2013 23:05 #102 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic Moderatie...

Denk daar eens aan als je bij de Opstaprit een vreemde ziet. Maar toch naar je vertrouwde cirkeltje loopt.

Ik denk dat het nét iets dieper zit dan de opstaprit :)
Dit vind ik persoonlijk nou een goede post Danny, mag ook gezegd worden lijkt mij.

“Never Stop Exploring”
Discussie gesloten.
02 mrt 2013 07:01 #103 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Moderatie...
Heb als starter van dit draadje de moderatie gevraagt om er een slotje op te zetten. Boodschap is denk ik, wel duidelijk en de laatste pagina's gaan niet echt meer over hoe gemodereert wordt. Discussie gaat constructief verder - face2face.

Zo. Strakjes als de ijsbloemetjes gesmolten zijn, lkkr weer een stukkie rijden. Bakkie koffie halen bij Barrie in Vriezeveen, etc. Tot volgende week zondag bij de Opstaprit!  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.062 seconden