Moderatie...

21 feb 2013 16:16 #81 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Moderatie...
Welkom terug  :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85
Discussie gesloten.
22 feb 2013 17:00 #82 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic Moderatie...

[/transalpclub]

Veel plezier op je grootste forum!

“Never Stop Exploring”
Discussie gesloten.
22 feb 2013 22:06 #83 door kees
Beantwoord door kees in topic Moderatie...
Ik heb het wel weer gehad hier. Na 12 jaar professioneel toerisme ben ik wel klaar met mensen die ergens een habbekrats voor betaald hebben en vervolgens menen meer dan het volste recht te hebben.

Die 25 euro gaat mooi in de XR-tank..
Discussie gesloten.
24 feb 2013 23:44 #84 door Arjen

Ik heb het wel weer gehad hier. Na 12 jaar professioneel toerisme ben ik wel klaar met mensen die ergens een habbekrats voor betaald hebben en vervolgens menen meer dan het volste recht te hebben.

Die 25 euro gaat mooi in de XR-tank..

Het is mij niet duidelijk wat je precies bedoelt (op die XR-tank na). Heb je het nou over de huidige leden of over de moderators?

Persoonlijk snap ik dit hele topic niet zo. Het is net of forum moderatie het belangrijkste van de hele club is geworden? Voor mij is dit echt een detail? Of ben ik nu een beetje "wappie"? Zie ik het écht niet en is het écht zó erg allemaal?

“Never Stop Exploring”
Discussie gesloten.
25 feb 2013 02:09 #85 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Moderatie...
Dit is gewoon een heel vreemd draadje dat niemand nog begrijpt en dat niet op dit forum thuishoort.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.
Discussie gesloten.
25 feb 2013 02:20 #86 door Driepinter
Beantwoord door Driepinter in topic Moderatie...
Zo vreemd is het nou ook weer niet, maar trekken aan een dood paard moet je niet doen.
Dus misschien hoort het daarom inderdaad niet op dit forum thuis.
Discussie gesloten.
25 feb 2013 09:24 - 25 feb 2013 13:19 #87 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Moderatie...
deze topic is er 1 geworden van extremen waarbij  de verschillende meningen op geen enkele wijze met elkaar gelijkenis hebben.

De moderatie van ons forum ligt in handen van enkele en niet iedereen vind de overwegingen die zij maken om in te grijpen correct en zouden graag meer ruimte willen om hun gedachten te verwoorden
Mits dit netjes en fatsoenlijk gaat  heb ik er geen enkel probleem mee.

feit is wel dat dit topic laat zien waar kleuters allemaal tot in staat zijn.
wie wil er een lolly :P

ps(iets aangepast on niet teveel verwarring te krijgen )
Discussie gesloten.
25 feb 2013 09:48 #88 door kees
Zoals dit topic er nu bij ligt, moet je met de juiste beschouwelijke blik ernaar proberen te kijken. En dat lukt een aantal passanten niet, blijkbaar.

Waar ik persoonlijk op doel, is dat opvalt dat er betalende leden langskomen, iets vluchtig lezen en dan dom meetrappen. Omdat ze blijkbaar ergens recht op menen te hebben. Het staat zo slecht.

Eigenlijk kun je het niet maken, maar er kraait voorgoed geen haan meer naar als dit topic de prullebak in gaat.

Gewoon doen. 'Extreme Mod-rights'  C:-)
Discussie gesloten.
25 feb 2013 11:45 #89 door Arjen

Zoals dit topic er nu bij ligt, moet je met de juiste beschouwelijke blik ernaar proberen te kijken. En dat lukt een aantal passanten niet, blijkbaar.

Waar ik persoonlijk op doel, is dat opvalt dat er betalende leden langskomen, iets vluchtig lezen en dan dom meetrappen. Omdat ze blijkbaar ergens recht op menen te hebben. Het staat zo slecht.

Ik heb het hele topic van voor tot achter gelezen, maar ik zie eigenlijk alleen maar mensen hun persoonlijke mening geven. Of ze het langdurig bestudeert hebben, of vluchtig gelezen... tja, dat vind ik onmogelijk in te schatten. Ik heb er tenslotte niet naast gezeten.

Eigenlijk kun je het niet maken, maar er kraait voorgoed geen haan meer naar als dit topic de prullebak in gaat.

Gewoon doen. 'Extreme Mod-rights'  C:-)

Ik kan het persoonlijk eigenlijk wel waarderen dat iedereen op dit forum een mening mag hebben. Wat ik eigenlijk een beetje lees uit jouw reactie is dat jij vindt dat 'een aantal leden' niet de juiste beschouwelijke blik hebben. Daarna geef je een waarde oordeel dat je het eigenlijk niet kan maken (de onjuiste beschouwelijke blik), maar dat het toch wel in de prullebak zal eindigen (zoals dat altijd gebeurt?).

Ik ken je verder niet, zoals ik nog bijna niemand ken binnen de club (behalve die kinderlokker met lollies). Wat ik wel weet, is dat zo'n stukje tekst op een forum altijd heel zwart-wit overkomt. Ik denk dat dit nou eens een goed onderwerp is met een potje bier tijdens een kampeerweekend. Praat een stuk makkelijker :)

“Never Stop Exploring”
Discussie gesloten.
25 feb 2013 12:03 #90 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Moderatie...
met bier erbij raak je het wel eens ;D

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
25 feb 2013 12:56 #91 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Moderatie...
Zo'n kampeerweekend is sowieso veel en veel leuker dan dit forum!

Discussie gesloten.
25 feb 2013 13:58 #92 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Moderatie...
Daar neem ik dan weer een potje bier op  8) Welkom terug Menno  :)
Discussie gesloten.
25 feb 2013 23:00 #93 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Moderatie...
Kan dit gezeik ophouden?

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us
Discussie gesloten.
25 feb 2013 23:08 #94 door kees
Haha  :)

Dat dus.

(sorry jongens, ik kan er niks beters van maken)

Discussie gesloten.
25 feb 2013 23:48 #95 door Cas

Kan dit gezeik ophouden?

+1

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.
Discussie gesloten.
28 feb 2013 13:32 - 28 feb 2013 17:33 #96 door Forum Admin
Beantwoord door Forum Admin in topic Moderatie...
Omdat discussie uiteindelijk meer ging over algemene verenigings zaken is ea afgesplits naar leden deel.

http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=9466.0

Als er behoefte is om over moderatie verder te gaan in dit topic......
Discussie gesloten.
28 feb 2013 22:28 #97 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Moderatie...
Tis wit en vierkant......

Een pingpong blokje
Discussie gesloten.
28 feb 2013 22:46 #98 door Cas
Rennie?

Discussie gesloten.
01 mrt 2013 01:57 #99 door kees
Symptoombestrijding..  :-X
Discussie gesloten.
01 mrt 2013 13:17 #100 door Erik
Beantwoord door Erik in topic Moderatie...
Beetje raar dat mijn post en die van andere niet-leden nu verdwenen is naar een ledendeel..

Volgens mij had mijn post alleen te maken met het wel en wee op het forum (en dus ook het modereren) en niet over de club zelf. Had netjes geweest tegenover niet-leden als het draadje vanaf de laatste post afgesplitst zou worden maar ook weer helaas.

Heb ook een beetje spijt dat ik met mijn vorige post gereageerd heb op de huidige situatie op het forum maar het merendeel van de forumgebruikers nu heeft geen idee hoe het een jaar of 6 geleden  (op het oude fourm) aan toe ging denk ik.
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.151 seconden