Ojee "Two Plugs" sommige zullen zich flink op de P.I.K getrapt voelen ben ik bang.
[color=rgb(255, 0, 0)][color=rgb(255, 0, 0)]Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.[/color][color=rgb(255, 0, 0)]Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.[/color]
oldbie
Hehe, duidelijk inherent aan de gemiddelde leeftijd van het gemiddelde clublid alhier, ontstaan er zo hier en daar ook wat onenigheden over gebruikte interwebz terminologie, en dat heeft dan weer niks met modder eten te maken. ;Dgelukkig..........ik voel me niet aangesproken.
En je weet toch..............toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen.
Whehe, maar je kon het toch niet laten he >Hier gewoon niet op reageren is denk het beste jongens, dit is te triest voor woorden.
Ze happen gewoon zo leuk; die kansen kun je toch niet laten liggen?Goh, waar een geintje toch al niet toe kan leiden .
Kom op mannen.
Regels moet je niet willen; ik ben Moderator op één van de grootste fora van Nederland, en daar hebben we één regel waar we mee werken; DOE NORMAAL. De rest verloopt via normen en waarden, zonder kinderachtig te worden. Werkt uitstekend, en ondanks dat we duizenden posts per dag scoren, hoeven we bijna nooit in te grijpen of posts te verwijderen. Ik heb over heel 2012 40 keer een topic dichtgegooid, wat neerkomt op een half procent ofzo..Kleine duit in de steeds groter wordende zak:
Ik ben vooral blij dat er mensen zijn die de boel een beetje opschonen en binnen de regels houden. Met de inhoud moeten zij zich vooral niet bezig houden. Wat dat betreft is de discussie over wel/niet clubmotor ook niet iets voor de moderators wat mij betreft, tenzij hier een duidelijke regel over bestaat die dus objectief kan worden gehanteerd.
Misschien is het goed dat er een soort forumreglement komt die door anderen dan de moderators wordt opgesteld in opdracht van het bestuur.
Maar nogmaals, ik ben erg blij met de moderators!
Mijn users kennede en de heren en dames die alhier posten, is ons volk ongeveer de helft jonger, maar er wordt 500% minder gehuilebalkt over af en toe eens een minder vriendelijk woord, want dat hoort nou eenmaal bij discussies.
Whehe, jij doet geen toerritten op zondag zeker? ;DOnzin, dat heet normvervaging.
Ik ben blij dat mensen hier nog fatsoen kennen en boos kunnen worden om hufterig gedrag. Wees maar duidelijk dat iets je te ver gaat en laat niet alles langs je afglijden. Emotionele amputatie door niet meer geraakt te worden door kritiek (hoe terecht soms ook) leidt tot een asociaal bestaan in een prikkelloze cocon.
De mores dat alles maar gezegd moet kunnen worden, puur omdat het mag, mag wat mij betreft samen met de apostelen van deze leer worden verbannen. Je mag alles zeggen, maar het hoeft niet!
En meer heb ik hier niet over te zeggen, want dat hoeft niet.
Toedeloe!!
(je wilt niet wéten hoeveel commentaar er ooit op mijn avatar was bijvoorbeeld