Nou, ik heb mijn best gedaan om je post te lezen, maar ik kan er niet meer van maken als wartaal en een poging tot ingewikkeld gelul, ook wel te benoemen als astraal gepenis. Je beantwoordt gewoon nergens ook maar een halve vraag, gaat inhoudelijk gewoon nergens op in en lult er een mooie punt aan.. vind je..vooropgesteld dat ik vooralsnog niet als moderator op kan treden brengen sommige me wel op een idee.
nu mijn woorden toch beter gelezen worden...
In mijn mening moet er een duidelijk onderscheid zijn tussen een clublid en een forumgebruiker
wat niet wegneemt dat voor beiden op het forum de zelfde regels tellen maar dat een clublid zich bij een desbetreffende commissie kan beklagen als hij of zij het ergens niet mee eens is.
wat dus betekent dat een forum gebruiker zich moet neerleggen bij wat de moderators beslissen.
nadeel daaraan is natuurlijk dat dat zelfde forum weer gebruikt kan worden om na te ventileren.
Deze vrijheid van meningsuiting is wat mij betreft okee zolang dat maar gaat op een manier die de meerderheid als netjes en fatsoenlijk beschouwd .
daar waar de diagnose van psyhiater tot dierlijke instincten etc beschouw ik hier niet meer onder.
op de vraag van anne 87 die ik gemist heb waarvoor excuses:
ik ben geen moderator en kan als zodanig ook niet reageren op iets wat ik niet beslist heb.
misschien dat er door mij een indruk is gewekt om iemand het zwijgen op te leggen echter wanneer hardere woorden overgaan in schoferen is mijn grens bereikt in het zicht van toelaatbaar.
Nu kun je natuurlijk gaan discussiëren over wat je dan toelaatbaar en laat daar net een moderator voor zijn.
onafhankelijk bepaalt hij op zij dus de grens.
en daar kunnen forumgebruikers wel eens moeite mee hebben en dat mag.
dat sommige mensen elkaar mogen is omdat mensen zich indentificeren met elkaar en andere hebben dat niet of minder en zullen dus nooit goede vrienden worden
dit speelt ook vaak tussen jongere en oudere mensen.
op je laatste vraag weet ik het antwoord niet.
ik wordt wel moe van dit ziften.. als jullie kleine jong waren schopte ik je je nest in echter nu zijn jullie groter en wil je nog steeds niet accepteren dat je nog steeds klein bent
ik sluit af met iest wat ik tegen kwam in een winkel.. BE NICE OR LEAVE
Visie op
GodMod.
In relatie tot het al dan niet bestaan vanGodMod neemt het existentialisme twee mogelijke posities in: de theologische en de agnostische visie.
Een vroege 'existentialist' als Kierkegaard zag de relatie totGodMod als de existentiële vraag bij uitstek. Nietzsche daarentegen proclameerde dat 'GodMod dood was' en dat het concept van eenGodMod gewoon verouderd was. Hoe dan ook zouden 'theologische existentialisten' zoals Paul Tillich, Gabriel Marcel, en Martin Buber heel wat van hun leerstellingen met die van het existentialisme delen.
Het agnostisch existentialisme maakt geen aanspraak over de kennis te beschikken of alles zich al dan niet in een ruimer, metafysisch kader zou kunnen afspelen. Het stelt alleen vast dat de enige waarheid waar we zeker van kunnen zijn, die waarheid is waar wij naar handelen. Te weten of er een God bestaat, ligt niet binnen de mogelijkheden van de menselijke geest. Het bestaan van de mens is in hun visie dus in de eerste plaats subjectief.
doeiiii
+ nog 1 al moet ik er voor betalen!!!!!+1 :
Weer mee eens... ;Dbetuttelende
nou dag het effe niet, volg het forum al een kleine 10 jaar en was toen nog niet zo bevuilt als 2009/10Ron o- Ron toch,
Dat is nu wat iedereen die 'tegen' is bedoelt. Je bent geen haar beter.
Ik maak graag die 25 euro over zodat ik jou soort een spreekwoordelijke schop onder de kont kan verkopen.
Jij bent hier nog niet zo lang, maar 2009/10 was dit een heul ander forum. Er is inderdaad niet veel van over.
Zouden we niet beter kunnen gaan motorrijden, was vandaag super weer voor een all-roadritje.
het was dan wel droog maar toch wel erg frisjes om motor te rijden...