Ben het weer met je eens Ad.:-\
het was dan wel droog maar toch wel erg frisjes om motor te rijden...
en dat zogenaamde tolerant gedrag lijdt juist alleen maar tot terugkerende problemen die continu de hierachie op dit forum verstoren
dan maar liever een wat saaier forum en een strak werkende moderator.
de een houdt ervan en een ander niet
Lennert, ik ga morgen met een Belgisch maatje. Maar geen clubmotor. Heel technisch en fysiek dus daar krijgen we het altijd heel warm van.
Maar je hebt gelijk, qua formaat pas ik niet in deze discussie. Maar ook ik stoor me wel eens ergens aan.
Van mij ben je welkom Brombeer, lid of geen lid van mij mag ieder zeggen wat tie wil.I rest my case wat jou betreft, Ron.
Als je nou eens boards als 'Praathioek' eruit flikkert. Dan heb je minder groepsvorming door samenscholing omdat de leden alleen zijdelings contact hebben via bijvoorbeeld de evenementen-, technische- en rommelmarkt boards.
Maak van dit forum een deurmat, geen vuilnisvat. Maar, dat is ook al zo vaak geopperd. Zolang hier TCN-leden zich op enigerlei wijze fobisch blijven uiten naar anderen die niet tot hun 'strakke' groep horen, zal er tweespalt op zijn smerigst blijven. Geen wonder dat van alle leden die TCN rijk is, er maar een tiental zich hier met enige regelmaat op deze plek begeven.
Nee, wijs maar niet naar mij, ik ben op bezoek. Wees dus een beetje gastvrij graag
Ha Danny weer terug ,waar was je nou op de ALV je had nog spreektijd aangevraagd ik ben speciaal voor jouTerug naar het onderwerp "Moderatie" uit het bericht van Bernard.
En omdat Jeff/SouidDragon eraan refereerde alsof de huidige TCN moderatie stijl 'mijn' zelfregulerende stijl zou zijn die niet werkt.
Er is niet 1 moderator stijl bij de TCN; er zijn 2 moderators die zonder al te veel overleg vooraf acties ondernemen.
Alleen qua lichaamsomvang komen ze enigzins overeen verder zijn het twee totaal verschillende personen en moderatie stijlen.
De een leest alles; stuurt persoonlijke berichten, overlegt; de ander reageert veelal vanuit z'n onderbuik.
De 1 doet dat een paar jaar de andere al meer dan 8 jaar... 8 jaar? ..
ja de TCN stuurt Bestuursleden naar huis na 6 jaar omdat ze anders teveel invloed krijgen..
Als commissielid zijn er geen regels en mag je eeuwig je stempel drukken op de club.
95 % van dit soort topics zijn na aanleiding van een actie van 1 van deze twee moderators.. actie is reactie
Je kunt lastige TCN leden en niet-TCN-leden de oorzaak blijven vinden.
Als de TCN Jeroen het moderaterschap ontneemt zullen 95 % van dit soort topics niet meer voorkomen.
;D ;D ;Dweer een ander wil het alpha mannetje spelen.
ik hoop dat het een grapje van menno is om je voorkeur van genieten aan een dergelijke uitspraak te verbinden.
Ik denk dat dat vooral komt omdat de motoren op stal staan en we blijkbaar echt niets beter te doen hebben.
Daar snap ik nou niets van, je gaat anderen zitten stangen omdat je je verveelt terwijl de zon schijnt, haal eens heel snel je brommer uit het hok en wees een vent en negeer dat beetje kou.
Geen grapje... knip... Ik denk dat dat vooral komt omdat de motoren op stal staan en we blijkbaar echt niets beter te doen hebben.
Daar snap ik nou niets van, je gaat anderen zitten stangen omdat je je verveelt terwijl de zon schijnt, haal eens heel snel je brommer uit het hok en wees een vent en negeer dat beetje kou.
Welkom terug TP, ik dacht onderhand dat je in een aardbeving was gebleven. Nou Danny nog terug en dan kunnen we er weer tegen aan > :-*