Moderatie...

16 feb 2013 22:29 #61 door ron overkleeft
Beantwoord door ron overkleeft in topic Moderatie...

:-\

het was dan wel droog maar toch wel erg frisjes om motor te rijden...

en dat zogenaamde tolerant gedrag lijdt juist alleen maar tot terugkerende problemen die continu de hierachie op dit forum verstoren
dan maar liever een wat saaier forum en een strak werkende moderator.
de een houdt ervan en een ander niet

Ben het weer met je eens Ad.
Liever met ouwelullen een gezellig forum waar iedereen normaal communiceert dan met pubers die vinden dat ze het recht hebben raak te gaan hufteren als ze geen gelijk krijgen,zij kunnen naar het grootste forum
van Nederland.Veel plezier daar jongens.
Discussie gesloten.
16 feb 2013 22:47 #62 door len_tour
Beantwoord door len_tour in topic Moderatie...

Lennert, ik ga morgen met een Belgisch maatje. Maar geen clubmotor. Heel technisch en fysiek dus daar krijgen we het altijd heel warm van.

Maar je hebt gelijk, qua formaat pas ik niet in deze discussie. Maar ook ik stoor me wel eens ergens aan.

Ai sorry brom en GSA... haalde citaatjes door elkaar. In ieder geval veel plezier en ik heb totaal geen probleem met jouw input. Het is internet en een open forum dus zo hoort het. Anders zou deze discussie in het alleen leden deel moeten maar ja dan sluit je andere forumgebruikers uit en dat lijkt mij niet stroken met het principe.

Ik zal aan je denken morgen wanneer ik mijn nieuwe nopjes ga uitproberen. Gelukkig is dit niet het enige forum  :-X en een TA/AT/XLV niet de enige allroad....

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!
Discussie gesloten.
16 feb 2013 22:52 #63 door ron overkleeft

I rest my case wat jou betreft, Ron.

Als je nou eens boards als 'Praathioek' eruit flikkert. Dan heb je minder groepsvorming door samenscholing omdat de leden alleen zijdelings contact hebben via bijvoorbeeld de evenementen-, technische- en rommelmarkt boards.

Maak van dit forum een deurmat, geen vuilnisvat. Maar, dat is ook al zo vaak geopperd. Zolang hier TCN-leden zich op enigerlei wijze fobisch blijven uiten naar anderen die niet tot hun 'strakke' groep horen, zal er tweespalt op zijn smerigst blijven. Geen wonder dat van alle leden die TCN rijk is, er maar een tiental zich hier met enige regelmaat op deze plek begeven.

Nee, wijs maar niet naar mij, ik ben op bezoek. Wees dus een beetje gastvrij graag  ;)

Van mij ben je welkom Brombeer, lid of geen lid van mij mag ieder zeggen wat tie wil.
En heilige huisjes mogen best om. Maar "De toon maakt de muziek"
Zomaar raak hufteren zoals sommigen dat help het forum niet,als iemand daar dan wat van zegt wordt tie met
de grond gelijk gemaakt. Voor zulke figuren hoeft voor mij de deurmat niet uitgerold te worden.
Dat jij er anders over denkt dat mag,we leven in een vrij land. En de moderator bepaald gelukkig hoe vrij,
en daar ben jij het ook weer niet mee eens.Net zo als ik het ook niet altijd met de moderator eens bent.
Snap je het nog?

Discussie gesloten.
17 feb 2013 12:13 #64 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Moderatie...
beste allemaal,

in de loop van die 8 jaar is er wel degelijk iets veranderd want ook jeroen is softer geworden.
het kost namelijk erg veel energie om hufterig gedrag te weren als met denkt dat alles moet kunnen onder de noemer van vrijheid en zelfregulering
En het zijn juist maar enkele die dat hufterig gedrag meer zien als normaal gedrag.
nou.. dat is het niet
Dat tijden veranderen is normaal maar dat hoeft niet te betekenen dat  normen ,respect en fatsoen mogen vervagen
de een noemt ze dan moraal ridders en de andere forum hoeders
Ook in het echte mensen leven zijn er grenzen die we normaal gesproken niet mogen overschrijden
Gebeurt dit toch,dan kunnen daar gevolgen aan zijn wat niet wegneemt dat het recht moet bestaan deze beslissingen te toetsen aan de regels zoals we kennen,
Maar een aantal mensen hebben een kort geheugen en zijn vergeten wanneer er een grens overschreden wordt
En daar heb je dan iemand voor nodig om dit duidelijk te maken op een manier waar praten ophoudt
wederzijds begrip is mooi maar vertraagt de besluitvorming
dit staat los van dit topic onderwerp maar geeft wel aan waar het werkelijk probleem voor een  klein aantal zit

niet iedereen kan een leider zijn..
Discussie gesloten.
17 feb 2013 17:16 #65 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Moderatie...

Jammer... Kan wel genieten van dit soort draadjes op het forum.

Misschien maar weer lid worden om dit forum ook voor niet leden in de lucht te houden. En draakje.... Blijf toch af en toe ff langskomen, al is het idd alleen maar voor mevrouw Hadana!
Discussie gesloten.
17 feb 2013 18:08 - 17 feb 2013 23:00 #66 door Waffie
en ik geniet er steeds minder van....je nodigt personen virtueel uit maar uiteindelijk  willen enkele alleen maar je feestje verstoren door mensen uit hun tent te lokken
de term kleineren past dan goed hierbij.
en tegen de tijd dat heel het cafe met elkaar overhoop ligt gaat men op loop om na verloop van tijd opnieuw te beginnen.

ik hoop dat het een grapje van menno is om je voorkeur van genieten aan een dergelijke uitspraak te verbinden.

Met pijn in mijn hart nam ik kennis dat sound dragon is heen gegaan, het zal tijd kosten maar ik verwacht wel dat ik over mijn verdriet heen zal komen
en waarschijnlijk ook over al die andere die zo mogelijk nog moeten gaan

Ook ik kan erg cynisch worden
Discussie gesloten.
17 feb 2013 18:38 #67 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Moderatie...
Niet te zwaar aan tillen jongens, Soundragon zit aan het begin van zijn midlife crises, de een koopt een Harley de ander neemt een bijvrouw weer een ander wil het alpha mannetje spelen op een forum, gaat allemaal weer vanzelf over.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
17 feb 2013 19:12 #68 door ron overkleeft

Terug naar het onderwerp "Moderatie" uit het bericht van Bernard.
En omdat Jeff/SouidDragon eraan refereerde alsof de huidige TCN moderatie stijl 'mijn' zelfregulerende stijl zou zijn die niet werkt.

Er is niet 1 moderator stijl bij de TCN; er zijn 2 moderators die zonder al te veel overleg vooraf acties ondernemen.
Alleen qua lichaamsomvang komen ze enigzins overeen verder zijn het twee totaal verschillende personen en moderatie stijlen.
De een leest alles; stuurt persoonlijke berichten, overlegt; de ander reageert veelal vanuit z'n onderbuik.

De 1 doet dat een paar jaar de andere al meer dan 8 jaar... 8 jaar? ..
ja de TCN stuurt Bestuursleden naar huis na 6 jaar omdat ze anders teveel invloed krijgen..
Als commissielid zijn er geen regels en mag je eeuwig je stempel drukken op de club.

95 % van dit soort topics zijn na aanleiding van een actie van 1 van deze twee moderators.. actie is reactie

Je kunt lastige TCN leden en niet-TCN-leden de oorzaak blijven vinden.

Als de TCN Jeroen het moderaterschap ontneemt zullen  95 % van dit soort topics niet meer voorkomen.

Ha Danny weer terug ,waar was je nou op de ALV je had nog spreektijd aangevraagd ik ben speciaal voor jou
gekomen en dan laat je het afweten,maar je zal best een goede reden hebben denk ik?
Discussie gesloten.
17 feb 2013 20:58 #69 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Moderatie...

weer een ander wil het alpha mannetje spelen.

;D ;D ;D

Ik lach me rot weer hier.    Oeps, sorry, delete, remove.
Discussie gesloten.
17 feb 2013 21:05 #70 door BlackVtwin
Beantwoord door BlackVtwin in topic Moderatie...
Ik dacht dat dit een forum was met volwassen gasten...

De grote V-twin: Yamaha MT-01 Tuning HD
Discussie gesloten.
17 feb 2013 22:57 #71 door Waffie
inderdaad volwassen maar naar blijkt pissen die ook graag tegen je zwarte broek,
het geeft ze dan een warm gevoel zonder dat het direkt zichtbaar is.

kinderopvang ..de bolle wangentjes heeft er meer van weg

en ja weer cynisch bedoelt
Discussie gesloten.
18 feb 2013 07:41 #72 door Menno

ik hoop dat het een grapje van menno is om je voorkeur van genieten aan een dergelijke uitspraak te verbinden.

Geen grapje... Het is amusant om te zien dat een post zoveel mensen uit de tent weet te lokken. Gewoon negeren dit soort posts. Het reanimeren van een oud draadje en dan ook nog op deze manier verdient geen podium. Toch krijgt het dat wel. Ik denk dat dat vooral komt omdat de motoren op stal staan en we blijkbaar echt niets beter te doen hebben.
Discussie gesloten.
18 feb 2013 12:05 #73 door len_tour
Beantwoord door len_tour in topic Moderatie...

Ik denk dat dat vooral komt omdat de motoren op stal staan en we blijkbaar echt niets beter te doen hebben.

Dat dacht ik nu ook  ;D

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!
Discussie gesloten.
18 feb 2013 15:42 #74 door GSApaul
Beantwoord door GSApaul in topic Moderatie...

Geen grapje... knip... Ik denk dat dat vooral komt omdat de motoren op stal staan en we blijkbaar echt niets beter te doen hebben.

Daar snap ik nou niets van, je gaat anderen zitten stangen omdat je je verveelt terwijl de zon schijnt, haal eens heel snel je brommer uit het hok en wees een vent en negeer dat beetje kou.
Discussie gesloten.
18 feb 2013 19:45 #75 door luwe
Beantwoord door luwe in topic Moderatie...
leuk is het hier !!!! over welke motor of onderdelen hebben we het hier
of heb ik wat gemist
blijf maar bij de schaats en skeeler club daar lullen ze normaal
na het schaatsen lekker alp rijden en rijden en rijden op mijn alp met veel LOL 
Discussie gesloten.
18 feb 2013 19:52 #76 door xrvtuur
Doeiiii

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
18 feb 2013 20:18 #77 door Menno

Daar snap ik nou niets van, je gaat anderen zitten stangen omdat je je verveelt terwijl de zon schijnt, haal eens heel snel je brommer uit het hok en wees een vent en negeer dat beetje kou.

Hahaha... Nou heb ik het weer gedaan...
Discussie gesloten.
21 feb 2013 10:19 #78 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Moderatie...
Zo. Vandaag weer motorgereden. Gisteren Mvr Stikfort richting Utrecht gestuurd met haar TH!NK P!NK.

De eerste keer weer op de Dero gezeten sinds dat ik mijzelf een winterstop OP DIT FORUM heb opgelegd. Dus ook de eerste keer motorrijden = weer de eerste keer posten! Laat dit nu het 1e draadje zijn waar ik mijn 1e posting plaats...;D
Leuk wat zo'n - overigens serieus bedoelde - posting allemaal aan reacties kan uitlokken. Heb de laatste drie pagina's met een big smile gelezen. De enige correcte reactie is #5 die van PeterM. Tops. Maar die had ik ook al via de mail gehad. Je staat ér echt versteld van hoeveel info je overigens krijgt als je jezelf tijdelijk de toegang tot dit forum ontzegd. Heb in die 3 maand meer meegekregen dan op het Forum gepost is, grappig!  ;D

Ben er inmiddels ook achter:
Op het moment dat je de motor in de schuur zet (al of niet voor een winterstop, blessure, hoofdpijn of wat al niet meer) moet je ook per direct stoppen met het bezoeken van dit forum.
Werkt écht super. Moet echt iedereen gaan doen, aanrader. Opmerkelijk hoe de sfeer (die binnen de TCN eigenlijk altijd goed is) op dit forum verbeterd zodra het rubber weer mag rollen - al of niet onverhard.

Op het moment dat je langere tijd niet motor kunt rijden, verzuur je. Zowel lichamelijk als geestelijk. Naar gevoel. Constateer dat ik niet de enige ben die daar last van heeft...  >:D
Maar de forumoptie om van bepaalde posters de reactie(s) niet meer zichtbaar in beeld te krijgen zijn een goede remedie. Kun je overigens ook bij mij doen (als dat nog niet is gebeurd...  :)) )

Oeps. Weer zo'n ongenuanceerde mening die ik jullie wil opdringen...  ;D :D ;) Maar je kunt me uitzetten als de toon niet valt. Wat een luxe, niet dan?  ;)

Eneh Brom: no hard feelings. Top dat je die € 25,- gaat overmaken. Je bent de beroerste niet. Kan ook niet als je in de Vlaaienhoofdstad van Nederland woont. Je hebt een mooie Domie in Elburg achtergelaten, overigens.

Morgen lekker naar de beurs, de TH!NK P!NK in volle omvang bewonderen. Weer lekker gezellig de stand bemensen met die leuke mannen en vrouwen van de TCN. Weekend daarop als fotograaf voor een bekend landelijk motorblad op pad. Weekend daarop lekker sleutelen in het TCN sleutelhok in Elburg (idd niet de sleuteldag, die moet ik helaas missen) want de Witte Motor (of had je liever een glas melk?) krijgt een Stebel Big Boy aangemeten en die K* scottoiler gaat d'r af. En dan ook nog eens de optstaprit. Het wordt weer een mooi TCN-motorseizoen!

Kusje met dé Groningse Transalpclubbrul,

I'll be back. I am back.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
21 feb 2013 11:33 #79 door xrvtuur
Welkom terug TP, ik dacht onderhand dat je in een aardbeving was gebleven. Nou Danny nog terug en dan kunnen we er weer tegen aan >:D :-*

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
21 feb 2013 15:49 #80 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Moderatie...

Welkom terug TP, ik dacht onderhand dat je in een aardbeving was gebleven. Nou Danny nog terug en dan kunnen we er weer tegen aan >:D :-*

We zijn nog niet verzakt, maar we beven door met trillende knietjes!  ;D
Das overigens wat anders als door de hoeven gaan...  ::)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.196 seconden