Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Of je er een band mee op kunt pompen weet ik niet, maar als je die toeter naar achteren richt ga je in ieder geval sneller dan een AT ;Dhe Cas ik heb op die plek een compressor voor mijn toeter, ik vraag me af of je daar ook een band mee kan op pompen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
compressors mee sjouwen voor een life time event heeft eigenlijk geen zin als je het gat niet dicht krijgt en hoeveel veters,pluggen etc ga je dan bij hebben
het blijven keuzes ik heb een noodsetje met 3 co patronen , dit is in de praktijk genoeg om je uit een benarde situatie te krijgen en daar gaat het in de hoofdzaak toch om wat het blijft een noodherstelling zolang je niet weet waardoor de band lek is
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
.......ik sta niet huilie huilie met de ANWB te bellen omdat ik de berg niet meer af kan omdat mijn CO patroontjes leeg zijn en de band blijft leeglopen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het is meestal de achterband die lek gaat valt mij op, komt waarschijnlijk omdat de voorband het voorwerp opgooit waarna de achterband het oppikt.En zo is het maar net. In de 19 jaar dat ik AT rijd heb ik in de 180.000 km zelf 3x een lekke band gehad. 1x voor en 2 x achter.
Wel minimaal 10 x een motorrijder onderweg kunnen helpen met een lekke band waarvan 4 tijdens een TCN clubrit.
;D
je mist het pas op het moment dat je het nodig hebt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Altijd angst voor lekke band op verre reizen... Daarom neem ik plakspulletjes, bandenijzers en pomp mee. Nooit nodig gehad.... Ritje door Rotterdam zonder spulletjes wwwhhhhaaa lek....
>
Statistisch zal het best 1 op de tig kilometer zijn maar het kan ook zometeen, vanavond of morgen zijn.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik krijg er honger van ;DIk vind mooi.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ach, voor de meesten is lekrijden en jezelf weer op weg helpen, een theoretisch verhaal. Dat blijkt ook wel uit sommige posts hier. Maar, dat is op zich niet erg. Je kunt wel spullen meenemen, maar het ook echt succesvol overwinnen van een tegenslag is een kwestie van jezelf niet verloren of hulpeloos voelen, maar er daar en dan aan beginnen. En dat is pas het begin van je leerweg. Ik heb werkelijk talloze banden van mezelf en medereizigers geplakt. Tot vervelens toe ???
Maar niet alleen banden laten je stil staan. Kijk es naar de brandstofpomp van een AT. Een microswitch die lastig doet. De cdi van Alp die staat i.p.v. ligt.. Het is vooral, ken je motor. Ik heb wel es langs de kant van de weg mijn achterwiellagers vervangen. Sta je serieus maar 3 kwartier stil
Maar, het doet zóveel voor je gevoel van zelfredzaamheid.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.