Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin deel II

03 mrt 2016 09:10 #121 door voorstad
[youtube]Ywst6EaQv6k[/youtube]

Altijd leuk die filmpjes van Adventure Bike TV... maar kijk niet alleen naar 4:02, naar ook op 9:00...

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2016 09:52 #122 door arne
Adventure Bike TV is ook een van mijn veelgekeken series. Presentatie en geluid kan wel wat beter, maar het zijn in ieder geval mannen met passie. Ik vroeg me wel af hoe ze dat bij 9:00 voor elkaar hebben gekregen. Dan moet je wel gewoon dom door blijven knijpen denk ik dan... Maar goed, er zal wel iets anders gebeurd zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2016 20:56 #123 door xrvtuur

De Varadero heeft als voordeel veel gewicht op de voorkant dus misschien minder gauw een wheelie, maar de AT weegt gewoon zo'n 50kg minder, en da's best veel. ( laat maar eens 50 kg op je voet vallen  :o)
En heeft hetzelfde koppel...verloren wedstrijd denk ik  ;)


Vandaag in de motoplus de sprint cijfertjes gelezen maar die zijn maar een tiende seconde sneller dan een standaard varadero en topsnelheid ligt lager dan bij varadero, dus laat maar komen dat stoplichtsprintje >:D

Overigens doet de nieuwe at het dus heel goed in de vergelijkings test, en wat is hij zuinig met 1op23

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2016 21:25 - 04 mrt 2016 21:47 #124 door Cas

Vandaag in de motoplus de sprint cijfertjes gelezen maar die zijn maar een tiende seconde sneller dan een standaard varadero en topsnelheid ligt lager dan bij varadero, dus laat maar komen dat stoplichtsprintje >:D

Overigens doet de nieuwe at het dus heel goed in de vergelijkings test, en wat is hij zuinig met 1op23

Nou Arthur, iedereen zijn plezier hoor maaruhhh geef mij die 1op23 maar en laat die twin maar winnen, 575 km op 1 tank daar ga ik voor ;D ;D

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2016 22:17 #125 door Acy
1 : 23 voor de nieuwe AT Cas !!
Hebben ze denk ik wel hele stukken achteruit gereden.
Met 18,9 liter kom je in ieder geval geen 575 km ver....

Grace under Persure

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2016 22:23 #126 door Cas

1 : 23 voor de nieuwe AT Cas !!
Hebben ze denk ik wel hele stukken achteruit gereden.
Met 18,9 liter kom je in ieder geval geen 575 km ver....

Ik prop in de tank van mijn Dero 25 liter, 25x23=575 ;D
Ik bedoel maar te zeggen: liever een hele zuinige motor dan een snel scheurijzer.
Mijn motto is: lekker rustig toeren, relax, no worries en vooral oud worden :P Of ben ik nu een ouwe lul? :angel:

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2016 22:28 #127 door Acy
OK , dus de Dero heeft best wel een lekkere grote bak met benzine aan boord.
Je hebt helemaal gelijk , lekker rijden zoals je het zelf prettig vind.
Geheime tip :  mijn meissie heeft een F650 GS en die loopt bij tijd en wijle 1:30 , dan kom je ook een heel eind.

Groet

Ruud

Grace under Persure

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2016 22:35 #128 door Cas

OK , dus de Dero heeft best wel een lekkere grote bak met benzine aan boord.
Je hebt helemaal gelijk , lekker rijden zoals je het zelf prettig vind.
Geheime tip :  mijn meissie heeft een F650 GS en die loopt bij tijd en wijle 1:30 , dan kom je ook een heel eind.

Groet

Ruud

Die F650GS is een schitterende motorfiets, maar mijn Dero is mijn meissie ;D ;D ;D

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2016 23:02 #129 door xrvtuur

Ik prop in de tank van mijn Dero 25 liter, 25x23=575 ;D
Ik bedoel maar te zeggen: liever een hele zuinige motor dan een snel scheurijzer.
Mijn motto is: lekker rustig toeren, relax, no worries en vooral oud worden :P Of ben ik nu een ouwe lul? :angel:


jah

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2016 23:05 #130 door Cas

jah

;D :-*
Ik heb nog veel haren Arthur, alleen grijze, geen wilde meer ;D ;D

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2016 23:22 #131 door xrvtuur
de weinige grijze haren die ik nog heb worden allemaal wild als het licht op groen gaat ;)

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2016 23:25 #132 door Cas

de weinige grijze haren die ik nog heb worden allemaal wild als het licht op groen gaat ;)

Hahaha, die grijze haren van mij worden ook wild als het licht op groen springt, bang dat ik niet op tijd weg ben en het licht weer op rood staat :o

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2016 14:14 #133 door len_tour

de weinige grijze haren die ik nog heb worden allemaal wild als het licht op groen gaat ;)

Stoplicht? Dat zijn die irritante dingen op verbindingsroutes naar echt motorrijden, toch?
http://www.youtube.com/watch?v=LRQyEBY5YjQ

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2016 14:29 #134 door Cas

Stoplicht? Dat zijn die irritante dingen op verbindingsroutes naar echt motorrijden, toch?
http://www.youtube.com/watch?v=LRQyEBY5YjQ

Gedurende de 8 uren die ik nu naar jouw filmpjes heb gekeken (en heb ze nog niet allemaal gezien) was me al enige ergernis over verkeerslichten opgevallen ;D

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2016 14:34 #135 door len_tour

Gedurende de 8 uren die ik nu naar jouw filmpjes heb gekeken (en heb ze nog niet allemaal gezien) was me al enige ergernis over verkeerslichten opgevallen ;D

Ze zijn alleen leuk wanneer er mooie meisjes oversteken ;)

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2016 15:00 #136 door Cas

Ze zijn alleen leuk wanneer er mooie meisjes oversteken ;)

Hoeft niet perse, je kunt je op meerdere manieren amuseren voor een rood licht ;D

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2016 19:38 #137 door xrvtuur

Stoplicht? Dat zijn die irritante dingen op verbindingsroutes naar echt motorrijden, toch?
http://www.youtube.com/watch?v=LRQyEBY5YjQ


Klopt helemaal, maar als je ze dan toch tegen komt, kun je je maar beter vermaken met sprintjes, een varadero is waardeloos offroad, maar verder kun je er wel mee lachen, vooral met motorrijders die denken dat groot en zwaar hetzelfde is als traag.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2016 19:44 #138 door xrvtuur
Maaruh tis allemaal wel erg offtopic :-X

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2016 20:05 #139 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin deel II

Vandaag in de motoplus de sprint cijfertjes gelezen maar die zijn maar een tiende seconde sneller dan een standaard varadero en topsnelheid ligt lager dan bij varadero, dus laat maar komen dat stoplichtsprintje >:D


Ik heb de motoplus niet, maar ging het hier om de schakelversie van de Twin Arthur?
Zou zómaar kunnen dat de DCT nog wat sneller is  :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2016 20:23 #140 door delange33
Leuke test, AT op 1.  :)

Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..
Nu: CRF450 L
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden