Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De Varadero heeft als voordeel veel gewicht op de voorkant dus misschien minder gauw een wheelie, maar de AT weegt gewoon zo'n 50kg minder, en da's best veel. ( laat maar eens 50 kg op je voet vallen )
En heeft hetzelfde koppel...verloren wedstrijd denk ik
Nou Arthur, iedereen zijn plezier hoor maaruhhh geef mij die 1op23 maar en laat die twin maar winnen, 575 km op 1 tank daar ga ik voor ;D ;DVandaag in de motoplus de sprint cijfertjes gelezen maar die zijn maar een tiende seconde sneller dan een standaard varadero en topsnelheid ligt lager dan bij varadero, dus laat maar komen dat stoplichtsprintje >
Overigens doet de nieuwe at het dus heel goed in de vergelijkings test, en wat is hij zuinig met 1op23
Ik prop in de tank van mijn Dero 25 liter, 25x23=575 ;D1 : 23 voor de nieuwe AT Cas !!
Hebben ze denk ik wel hele stukken achteruit gereden.
Met 18,9 liter kom je in ieder geval geen 575 km ver....
Die F650GS is een schitterende motorfiets, maar mijn Dero is mijn meissie ;D ;D ;DOK , dus de Dero heeft best wel een lekkere grote bak met benzine aan boord.
Je hebt helemaal gelijk , lekker rijden zoals je het zelf prettig vind.
Geheime tip : mijn meissie heeft een F650 GS en die loopt bij tijd en wijle 1:30 , dan kom je ook een heel eind.
Groet
Ruud
Ik prop in de tank van mijn Dero 25 liter, 25x23=575 ;D
Ik bedoel maar te zeggen: liever een hele zuinige motor dan een snel scheurijzer.
Mijn motto is: lekker rustig toeren, relax, no worries en vooral oud worden Of ben ik nu een ouwe lul?
;D :-*jah
Hahaha, die grijze haren van mij worden ook wild als het licht op groen springt, bang dat ik niet op tijd weg ben en het licht weer op rood staatde weinige grijze haren die ik nog heb worden allemaal wild als het licht op groen gaat
Stoplicht? Dat zijn die irritante dingen op verbindingsroutes naar echt motorrijden, toch?de weinige grijze haren die ik nog heb worden allemaal wild als het licht op groen gaat
Gedurende de 8 uren die ik nu naar jouw filmpjes heb gekeken (en heb ze nog niet allemaal gezien) was me al enige ergernis over verkeerslichten opgevallen ;DStoplicht? Dat zijn die irritante dingen op verbindingsroutes naar echt motorrijden, toch?
http://www.youtube.com/watch?v=LRQyEBY5YjQ
Ze zijn alleen leuk wanneer er mooie meisjes overstekenGedurende de 8 uren die ik nu naar jouw filmpjes heb gekeken (en heb ze nog niet allemaal gezien) was me al enige ergernis over verkeerslichten opgevallen ;D
Hoeft niet perse, je kunt je op meerdere manieren amuseren voor een rood licht ;DZe zijn alleen leuk wanneer er mooie meisjes oversteken
Stoplicht? Dat zijn die irritante dingen op verbindingsroutes naar echt motorrijden, toch?
http://www.youtube.com/watch?v=LRQyEBY5YjQ
Vandaag in de motoplus de sprint cijfertjes gelezen maar die zijn maar een tiende seconde sneller dan een standaard varadero en topsnelheid ligt lager dan bij varadero, dus laat maar komen dat stoplichtsprintje >