Ik vind persoonlijk dat dream zichzelf kapot heeft gemaakt. Hij mag weggaan. Hij mag blijven. Ik heb ook wel eens de halve club tegen gehad. Maar niet gaan lopen zeuren.
Daan valt als gewoonlijk Ad weer eens aan en gebruikt dit topic daarvoor. Heeft-ie al eerder gedaan. Altijd maar onrust stoken. Al die schijnheiligheid. Maar daar kunnen mods ook niets aan doen. Is Hij echt wel op reis? Met een dergelijk tijdsverschil altijd maar tijd om 'langs te lopen'.
En Neet wilde alleen maar weten of wij wel of geen duurdere merk-olie gebruiken.
Ik gooi tegenwoordig de 'afgewerkte' en gefilterde 1000km-olie van mijn XR erin. Maar mijn twin-blok gebruikt inmiddels veel olie en dat zing ik zo uit tot ik een ander blok op de kop tik. Maar da's nog altijd Motorex halfsyntheet
Brombeer, je gaat me toch echt wat ver nu.
Dat je mij een L|_|L vindt is me prima, maar Dream zo afzeiken slaat nergens op in mijn optiek.
Hij leest jaren dit forum, gaat nu ook maar eens posten en komt met 300.000+ km informatie van een nieuw gekochte motor; wie tipt daaraan? Hij heeft me nog gemaild, en komt met grafieken, data, dyno-gegevens en al.
Daar hebben we wat aan als club, als lezer. We hebben geen bal aan al die emotiie-meningen en goedbedoelde-maar-niet-onderbouwde adviezen. Mensen die hem aanvielen (Ad, Jij, Danny E) vond ik gewoon onzinnig, sorry. Kom dan met feiten, niet gaan lopen roepen dat 't niet kan en dan je mond houden. Zo heb ik ook een hekel aan mensen die beweren de kennis te hebben, en als iemand ze dan op een fout wijst blijft het stil.... daar hebben we toch geen bal aan?
Als jij vindt dat mensen die hun eerste serieuze posts doen meteen de harde klappen (lees: ongefundeerd gezeur) van een doorgewinterde TA-forummer moet kunnen opvangen wordt al snel duidelijk hoe sommigen met nieuwe mensen omgaan..... :'(
Blijkbaar zitten er hier een aantal kleuters die het nodig vind het schoolplein te verzieken. Ik vind dat jammer, want m.i. is juist iemand als Dream een poster die iets toe kan voegen; dat lijkt mij (maar da's mijn mening maar) meer in lijn met de doelstelling van deze club.
Je stelt dat ik alleen maar onrust wil stoken; prima. Daar reageer ik toch op.
Ik vind een aantal dingen niet goed, een aantal dingen soms zelfs schadelijk. Daar ga ik (soms te-) hard tegenin. Ik kom altijd met feiten, ik speel altijd open kaart! Vandaar ook een
open brief laatst.
Als dat niet mag, maar wel zinloos mensen weg gaan zitten pesten is dit geen club/forum voor mij.
Daarnaast vind ik het een beetje sneu hoe persoonlijk je mensen/mij aanvalt... zonder feiten.
'schijnheiligheid', 'is Hij wel echt op reis', 'heeft ie al eerder gedaan'.... lekker concreet. Persoonlijk vind ik dat Mods daar soms best iets tegen mogen doen.
Misschien ook eens slim om te kijken wat ik aan data en technische tips op het forum heb gezet, stukjes heb geschreven voor het clubblad.... Ik heb NOOIT geheimzinnig gedaan over m'n brandstofpomprevisies, alle data staat op 't forum. Al m'n perikelen met m'n motor staan tot in detail beschreven, MET oplossingen.
En al ik iets roep wat technisch onjuist blijkt, zal ik NOOIT weigeren daarop te reageren.
Misschien ben ik wat puberaal soms, maar verwijt me alsjeblieft geen kleutergedrag