Wilde enkel een nieuw lid wat aanmoedigen, en waarschuwen voor mensen die enkel 'de zaken moeilijk maken' en bijvoorbeeld stellen dat mensen liegen... als ze met mooie specs komen!
Ik vind dit topic prachtig, want ik DENK dat we worden uitgekleed door dealers/motorzaken/olieboeren en dat het allemaal veeeeeeeeel minder kritisch is als men ons doet geloven. Maar ook ik ben zo'n mietje die straks weer die plug eruit draait om het zwarte goud te vervangen...
..en ja, angst dat ik m'n blok om zeep help maakt ook wel dat ik 't liever ververs
..Gelukkig ben je wel eerlijk over je doel ..
Dream heeft gevraagd zijn account te verwijderen, heb ik ook gedaan. Prettige discussie verder!
Dream heeft gevraagd zijn account te verwijderen, heb ik ook gedaan. Prettige discussie verder!
Het topic is ineens wel een stuk korter geworden .
Vindt het wel een beetje vreemd dat oude, gedane postings worden verwijderd. Natuurlijk snap ik een verwijdering van een account, maar om dan alle posts ook te verwijderen... Ander forum waar in in het verleden admin van was hadden we de mogelijkheid om posts aan te passen of te verwijderen uitgezet voor posts waarop was gereageerd. Gedane uitspraken nemen geen keer. Op deze manier kun je mensen die reageren op een posting ineens in heel raar daglicht zetten.
Maar goed het is wel reageren op iets in dit draadje, maar ook richting off-topic, dus ik stop hierover.
Natuurlijk heb je gelijk dat je geen kleuterjuf bent, of moet zijn... maar als de kleuters het schoolplein verpesten, wie doet er dan iets?
Ik vind het gewoon jammer dat mensen weggepest worden, want dat gebeurt er in mijn ogen.
Kijk, we kunnen het erop gooien dat iemand 'maar tegen een stootje moet kunnen', en daar zit ook zeker waarheid in. Maar sommige stootjes zijn wel hard, zinloos en onnodig misschien... en we (lezers/posters/mods/bestuursleden/etc.) moeten ons afvragen of dat de kant is die we op willen gaan.
nu ineens 'ontopic'... geweldig, de helft van 't topic is verdwenen!
Misschien is een slotje verstandiger... of een wijziging van de topic-name!
Olie van de action
4 liter voor 8 / 9 euro :