Ja, de kennis is zeker aanwezig, en de onafhankelijkheid heb jij ter discussie gesteld, als bestuurslid had ik dat niet verwacht. Nergens tracht ik een bepaalde visie ondersteund te krijgen, alleen heb ik gevraagd om referentiekaders van mijn bevindingen aan te leveren, om e.a te vergelijken.
jensen
ik heb juist helemaal niets gedaan want ik sta juist open voor alles
maar ben wel kritisch in het belang van de TCN
en dus....goed lezen is dus erg belangrijk om zo de nuances eruit te halen
overigens als mijn reactie....
wie roept er dat ik er een enorm belang bij heb,
wie vraagt welk merk ik verkoop
wie roept dat het forum mij iets daadwerkelijk oplevert
wat te denken van mijn intergriteit
ik heb zelf het gevoel dat ik veel meer geef dan neem.... maar vooruit
want als het om dat nemen gaat moet je niet bij de gemiddelde transalp, en twin rijders zijn.
dan zijn merken als bmw, yamaha en ktm the place to be maar ik voel me beter thuis bij de TCN
al zullen er altijd zijn die denken dat ze een goudmijntje hebben.
maar terug on topic
De topic ging over olie ervaringen en dan is jouw verhaal zeer klein omdat je enkel sprak over door jou vast gestelde ervaringen omtrent het gebruik van een vol synth olie
ervaringen die niet te controleren zijn.
Ik zeg niet dat je de waarheid niet vertelt..... dat kan ik namelijk ook niet vast stellen
maar we kunnen ze ook niet bevestigen.
ik ga stellen dat de kennis waar jij over spreekt eigenlijk ervaringen zijn.
Ik heb geen zeer diep gaande kennis van smeerolie, wel van allerlei soorten verbrandingsmotoren en ik weet dat ze uiteindelijk allemaal stuk kunnen gaan
en de meeste omdat er geen olie meer in zat!!!!
en met de opm over de kennis bedoelde ik de echte kennis die bij de fabrikanten aanwezig is en niet iemand op dit forum en juist die kennis is niet altijd objectief te noemen.
zie bijv de opm van daan en over castrol (goed bedoelt.. dat zeker zowel van daan als van castrol maar wel met een doel.... dat zeker
objectief.... niet vast te stellen
ik noem als punt de manier waarop castrol bijv zijn crude oil kraakt en hoe concurrenten dit doen wat is dan full synt en wat juist niet
maar uiteindelijk alles draait on de centjes..
afscheidnemende CEO's die wat roepen beschouw ik zeker niet als objectief
misschien hoort deze topic wel meer thuis in het cafe... en ja ook bestuursleden zijn gewoon leden... hebben meningen en vragen door
en proberen juist mensen zoals je zelf binnen de tcn familie op te nemen.
al is het alleen maar om te delen en er over te praten maar ruimte te laten voor eigen visie's
ook dat heet democratisch