Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Roger007 schreef : Hatseflats!!! Dus ik moet mij spontaan FF aanmelden en kennismaken ,terwijl ik al van 2018 lid ben?? Daarbij is deze .site. toch om vragen te stellen? Antwoorden te krijgen enz enz! Als je de mensen niet correct wilt beantwoorden op hun vraag! Antwoord dan niet? Voor k#t commentaar ga ik wel op fb
Roger007 schreef : Hatseflats!!! Dus ik moet mij spontaan FF aanmelden en kennismaken ,terwijl ik al van 2018 lid ben?? Daarbij is deze .site. toch om vragen te stellen? Antwoorden te krijgen enz enz! Als je de mensen niet correct wilt beantwoorden op hun vraag! Antwoord dan niet? Voor k#t commentaar ga ik wel op fb
Er zijn heel veel gebruikers die het forum alleen als naslagwerk gebruiken, het is dus niet vreemd om pas na 3 jaar je eerste post te plaatsen.Garfield schreef : Roger,
Ik zie dat je sinds 2018 op dit forum bent geregistreerd en 1 bericht hebt geplaatst. Dat is dus je bovenstaande bericht.
Je bent van harte welkom hier en we helpen je graag maar wat jij doet is te vergelijken met zomaar een café binnenstappen, bij wat mensen gaan staan en zonder verdere introductie of wat dan ook je vraag eruit flappen.
Hoe denk je dat dit overkomt ?
We zouden het leuk vinden als je jezelf nog even zou voorstellen in de nieuwe leden sectie.
Ook is de vraag die jij stelt niet nieuw, hij is al vaker gesteld en beantwoord.
Wat heb je zelf al gedaan om het antwoord op je vraag te vinden ?
Succes en veel plezier hier !