Nieuwe allroad

06 nov 2013 23:00 #121 door ron overkleeft
Beantwoord door ron overkleeft in topic Nieuwe allroad
Het vraagstuk is wel degelijk op de agenda voor de ALV 2014 gezet.
Ik weet niet  hoe het bestuur het precies gaat doen maar ik denk dat ze de leden laten
stemmen of we voor of tegen nieuwe modellen zijn . Of er die dag dan ook word gevraagd welke modellen we
willen of dat dat later gebeurd? 
Jij zou dat moeten kunnen weten Ad jij zit boven op het vuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2013 23:30 #122 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Nieuwe allroad
ik heb vanavond een goed onderhoud gehad met een gewaardeerd actief clublid naar aanleiding van mijn visie en hoop.
En ben dan  ook erg blij dat een dergelijk punt inderdaad op de ALV gaat spelen en hopelijk  hier ook een constructieve beslissing  uit komt.

Ik zal er zeker mijn best voor doen om voldoende leden met het juiste gevoel  daadwerkelijk aan de stemtafel te krijgen zodat er een afgewogen beslissing kan vallen en we dit punt voor langere tijd hebben getackeld.(zeker tot het moment dar er een xrv zou kunnen komen)
men kan dit leuk vinden of niet

zaak dus dat ieder lid nu eens zijn stem laat horen want voor je het weet zitten we allemaal op een honda cub

ps: ik hoop dat  mijn bijdrages niet altijd als een verlengstuk van het bestuur gelezen worden
want daar hoort deze zeker niet bij... ze is mijn persoonlijke visie en licht gekoesterde  hoop

06 nov 2013 23:42 #123 door ron overkleeft
Helemaal mee eens Ad.  Volgens mij zijn er maar weinig echte tegenstanders, denk dat zo,n beetje iedereen wel
inziet dat het vroeg of laat toch gaat gebeuren.
Het is inderdaad meer de vraag hoe het aangepakt moet worden tijdens de ALV . als dat goed gebeurd is volgens
mij de kans groot dat het lukt en we weer verder kunnen, want stilstand is achteruitgang.

07 nov 2013 00:41 #124 door Bill
Beantwoord door Bill in topic Nieuwe allroad
Beetje aanpassing erop en hij kan er mee door  ;D >:D :P
Bijlagen:

07 nov 2013 09:57 #125 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Nieuwe allroad
In navolging op de kreet van Ad heeft STO het initiatief genomen om dit in elk geval in "eigen " kring te bespreken en hieruit een gezamelijk standpunt in te bepalen. ( forum STO )
Misschien dat dit initiatief ook in de overige stamcafe's en tischen kan worden overgenomen.
Het bestuur heeft in elk geval dit item op de agenda geplaatst, maar dient naar mijn mening ook wat voorwerk te doen en met een paar goede voorstellen te komen.

Mocht daar een gebrek aan zijn , dan heb ik er nog wel een paar. 8)

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

07 nov 2013 11:09 #126 door ron overkleeft
Ik wist dat we op je konden rekenen" Oldie".    Is het voorzittersschap niet iets voor jou? mijn stem heb je alvast!

(OLDIE VOOR PRESIDENT) 

07 nov 2013 12:10 #127 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Nieuwe allroad
Voel me gevleid Ron, maar ondanks meer  tijd die ik krijg binnenkort hecht ik veel meer waarde aan wat jonger bloed in het bestuur.
We zouden anders een echte Oldtimer club worden. ( ook een van de opties natuurlijk )  >:D

Het lijkt me ook veel beter om mijn tijd op een andere actieve manier te besteden.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

08 nov 2013 10:04 #128 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Nieuwe allroad

Menno zulke grote letters wordt op internet en in tekst berichten algemeen gezien als schreeuwen.

Ik trek me geen ruk aan van algemeen of wat de kudde er van vindt. Zoek het lekker zelf uit wat je van grote letters vindt, maar val mij er niet mee lastig. Twas offtopic, thats all.

Toedeledokie.

08 nov 2013 10:44 #129 door Robertehv
Beantwoord door Robertehv in topic Nieuwe allroad
Tijd voor cup a soup?

KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

08 nov 2013 12:06 #130 door EelkoL
Beantwoord door EelkoL in topic Nieuwe allroad
hahaha, ik hou hier wel van, beetje ongepolijst mag je wel zijn toch? Al dat vervelende correcte gedrag, dat zie ik al genoeg op mijn werk  :D :D

'99 TA

08 nov 2013 12:08 #131 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Nieuwe allroad

Ik trek me geen ruk aan van algemeen of wat de kudde er van vindt. Zoek het lekker zelf uit wat je van grote letters vindt, maar val mij er niet mee lastig. Twas offtopic, thats all.

Toedeledokie.

Als dat zo is kun je altijd je lidmaatschap nog opzeggen.  :-*

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

08 nov 2013 12:14 #132 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Nieuwe allroad
Goh, was deze discussie alweer vergeten... Zakje popcorn en een pilsje er bij, voeten languit...  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

08 nov 2013 13:25 #133 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic Nieuwe allroad

Goh, was deze discussie alweer vergeten... Zakje popcorn en een pilsje er bij, voeten languit...  ;D

Was ook helemaal niet mijn bedoeling om de discussie nieuw leven in te blazen, excuses.... :-[

Ik was gewoon benieuwd of die nieuwe Africa Twin nu echt ook in Milaan gepresenteerd zou worden....

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

08 nov 2013 13:40 #134 door Menno
Cup a soup My Ass!

Laat die betweterige zelfbenoemde interwebforaprutsers met hun zelfbedachte interwebnormen en fucktheforumwaarden iemand anders lastig vallen.

En ik hoop dat er echt iets moois komt want over een paar jaar wil ook ik iets anders en het zou fijn zijn als dat een clubmotor werd want in het eggie is dit een geweldig gezellig cluppie. Dus laat maar komen die directe bloedverwant van de Africa Twin!

08 nov 2013 16:19 #135 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Nieuwe allroad

Cup a soup My Ass!

Laat die betweterige zelfbenoemde interwebforaprutsers met hun zelfbedachte interwebnormen en fucktheforumwaarden iemand anders lastig vallen.

En ik hoop dat er echt iets moois komt want over een paar jaar wil ook ik iets anders en het zou fijn zijn als dat een clubmotor werd want in het eggie is dit een geweldig gezellig cluppie. Dus laat maar komen die directe bloedverwant van de Africa Twin!

Jij roept zelf HEEL HARD dat iets off topic is (wie valt nou wie lastig...) dat moet je dan ook niet doen, of heb jij nou ineens nieuwe internet normen en waarden bedacht en moeten wij er met z'n allen nog even aan wennen? Op deze manier gaat het op een nieuwe Africa Twin in het echt ook niet gezellig worden.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

08 nov 2013 19:01 #136 door Menno

Echt wel... Weinig overeenkomsten met dat gezeik dat bij tijd en wijle op dit digitale platform voorbij komt.

Meestal heb ik dan of de gashendel of een biertje in m'n klauwen en dat helpt.  >:D

En nogmaals, ik schreeuwde niet, misschien loop je een hersenverstuiking op om je uberhaupt in te spannen en te bedenken dat een ander niet schreeuwt als er een groter lettertype gebruikt wordt, maar ik zou natuurlijk ook de mate van 'off topic' hebben willen weergeven. Give it a go, maar bel op voorhand ff 112 of vraag een volwassene op je te letten.

Maar ja, er is nog geen technologie die automatisch mijn bedoeling en stemming weergeeft als ik iets post. En voordat je dat ook weer invult voor een ander: ik ben niet chagrijnig of zo, sterker nog, erg vrolijk en lekker in mijn vel. Maar digitale betweters die ik niet of nauwelijks ken... Daar heb ik weinig mee. Dus geen nivea-gedrag hier svp want dat is zelden gewenst.

08 nov 2013 20:43 #137 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Nieuwe allroad

Dus geen nivea-gedrag hier svp want dat is zelden gewenst.

Precies! Dus waarom doe je het dan Menno  ::)

Maak jezelf niet belachelijk door er over door te blijven zagen.
Internetgedrag bestaat wel degelijk, ook hier op ons forum.
Het is dan wel niet "de club" hier, maar mis/gedragingen hier, werken wel degelijk door irl, dat zou jij moeten weten.

Kunnen we nu weer on topic verder alsjeblieft?

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

08 nov 2013 22:00 #138 door Menno

En daar hebben we er nog eentje, vroeg me al af waar je bleef.

08 nov 2013 22:12 #139 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Nieuwe allroad
Je vroeg er om  :) ;D

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

08 nov 2013 22:55 #140 door Menno

Je vroeg er om  :) ;D

Inderdaad, ik kan het ook niet laten. Het is ook zooo makkelijk en vooral ook erg leuk.

En Danny! Je hebt het prima gedaan, maar waar blijft toch die Africa Twin?

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.167 seconden