- Berichten: 383
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik zou me eigenlijk niet met de discussie moeten bemoeien omdat ik mijn contributie niet zozeer vanwege het lidmaatschap alswel als vorm van dank voor het forum betaal.
Toch: zou het niet het simpelst zijn om de TCN als subtitel 'club voor Honda allroads' te geven en dié modellen te accepteren die Honda zelf als allroad bestempelt? Zou een hoop geOH schelen en meer potentiele leden opleveren.
Just my 2 cents...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb deze discussie al een hele tijd gevolgd, ik heb zelfs de archieven van het forum er op nageplozen maar ik kan nergens argumenten vinden die hout snijden (behalve veel sentiment).Lijkt mij een prima uitgangspunt. En kan mij ook de discussie een paar jaar terug herinneren of de naam TCN niet gewoon Honda Allroad Club moest worden. Maar indien dit doorgevoerd wordt moeten we niet alleen kijken naar het heden en de toekomst, maar ook naar het verleden. En dus ook de modellen die Honda in het verleden gemaakt heeft en aan de voorwaarden voldoen opnemen in de club.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Honda,
Na wat sarcastische opmerkingen her en der, wilde ik toch graag vragen of jullie al bezig zijn met een waardige opvolger van de XL/XRV modellen?
Groeten, Dennis
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als je voor 400 leden een enquête wilt houden met een gangbare significantie moet je 196 ingevulde formulieren hebben.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
das een beetje vreemd Bernard, je zou de CT niet toelaten vanwege een ander motorblok concept maar de NC en CB wel, de blokken van die motorfietsen staan eigenlijk nog verder weg van de TA. een CT heeft dan tenminste nog een V blok. Ik zou dan zeggen, alle 3 erbij of geen 1 erbij.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zit voor mij een andere gedachte bij, Artuur. Dat is dat de VFR1200X in beginsel een VFR is en door Honda (was immers bij de persintro...) duidelijk met een zwaartepunt 'TOER' is neergezet, waar de Alp, Twin en ja, zelfs de Dero, als 'Adventure Sport' of 'Dual Sport' zijn neergezet. Vwb de CB500X en de NC700X... deze twee vind ik met name symphatiek omdat deze motorrijden betaalbaar houden. De TCN is beslist géén eliteclub (en das een vet compliment) maar een motorclub die (avontuurlijk...) motorrijden betaalbaar wil houden. Daar past het nieuwe concept van de 500 en 700X in mijn beleving, heel goed in!
Ik noem bewust niet het motorconcept (zoals dat volgens mij wel in de statuten / huishoudelijk reglement is opgenomen). Want stél nu, dat Honda morgen ineens uitkomt met een werkelijk geslaagde her-interpretatie van de Africa Twin, maar dan met een staande tweecylinder ipv een 'V' blok? Zo'n motor, die qua beleving wel bij de TCN zou passen, zou je dan bij voorbaat buitenspel zetten...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.