- Berichten: 211
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Weet je al wat je met het blok gaat doen? Iets zwaarders met minder km’s wellicht?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wow!
Van 0 naar diep-filosofisch in 3 dagen. En dat op een voorstel-topic...
Maar zonder gekheid. 400 euro om met dit blok weer een ton te draaien vs. eenzelfde bedrag voor een ander blok+werk vind ik wel een vergelijking waar ik wat mee kan. Maar dan hebben we nog niks aan klepseals e.d. gedaan en zijn we er vanuit gegaan dat het olieverbruik komt door verbranden door lekkage langs de zuigerveren. Is dat wat gebeurt bij deze blokken? Of mag ik ook nog lekkage langs de klepstelen vermoeden? (normaal gesproken dan, we kunnen -nog- niet in dit blok kijken)
Wat ruilblokken betreft: ik heb ergens begrepen dat de 650 uit de Hawk GT de makkelijkste kandidaat is? klopt dat? En als ik zo'n blok met 50.000 (onbekende!) km's koop, kan ik dan óók weer een ton vooruit?
Zojuist een boel blauw kunststof verkocht... of dat er weer op terug komt hoef ik dus niet meer over te dubben
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
puntjes waar het demonteren even stagneert:
- middenbok; zit op een as met aan beide zijden splitpennen. Splitpennen beiden verwijderd maar as wil nog geen kant op.
- achterbrug; pro-link en demper kwamen zo los maar de heeeele lange bout van de achterbrug zit blijkbaar vastgerot. Moer aan de rechterzijde was er zo af maar de bout wil geen kant op. Kruipolie wordt t volgende. Heeft warmstoken zin? Als dat niet lukt haal ik eerst het blok uit het frame en dan moet het frame met brug en bok maar op de zijkant gelegd en aan wat grover geweld worden blootgesteld. Verder nog tips?
Toch wel grappig waar je na 9 jaar zoal nog Sahara-zand tegenkomt: onder het contactslot!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.