Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin deel II

23 apr 2018 18:26 #1141 door Canis
Ik vond de standaardruit op de adventure te hoog. Maar ik ben dan ook maar 1.68m.?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2018 19:29 #1142 door V-Twin
Dat moet een gezellig boel zijn geweest daar in de Eifel als J_P je op 2,00 meter had geschat  ;D 8). Maar ik heb er alle beeld bij ik vond het hoge Honda scherm met mijn, 1,89 m ook te hoog. Op lage snelheid geen probleem maar boven de 110 km/h werd het allemaal inderdaad wel erg lawaaig. De Batzen screenadjuster heb ik overigens in de laagste stand staan.Van de zomer ga ik eens proefrijden met een V-STREAM, die lijkt het goed te doen. Voor ik die aanschaf wil ik dat ook eerst zelf ff vaststellen. Er zijn zoveel factoren die een rol spelen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2018 19:53 #1143 door Pronto
Worden die V-Stream schermen nog ergens in Europa verkocht?
Ik ben zelf ook 1,89 en formaatje 4xl en heb het touring scherm erop zitten en een forkshield.
Het is jammer dat je nergens kan testen met de V-Stream want ik zit te dubben of ik die van 58,5cm moet bestellen of 1 maatje kleiner.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2018 20:57 #1144 door V-Twin

Worden die V-Stream schermen nog ergens in Europa verkocht?
Ik ben zelf ook 1,89 en formaatje 4xl en heb het touring scherm erop zitten en een forkshield.
Het is jammer dat je nergens kan testen met de V-Stream want ik zit te dubben of ik die van 58,5cm moet bestellen of 1 maatje kleiner.


Jazeker bij MDI-Online en daar kan je ook proefrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2018 22:12 #1145 door Pronto
Die had ik nog niet gevonden. Bedankt ga er en afspraak maken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2018 16:03 #1146 door V-Twin
Keep us informed  :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2018 18:24 #1147 door Pronto
Zal ik doen volgens de yank heb ik met mijn postuur die grootste nodig. Ik heb nu nl touring scherm met MRA x screen erop en die is hoogte wel goed maar niet in breedte.
En dat is mijn probleempje. Al werkt het maar iets dan ben ik blij anders gewoon pech en niet meer zeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2018 11:48 #1148 door Zeegie

Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2018 22:00 #1149 door Chris
Ik met mijn 1,89 ben gelukkig met het standaard scherm met een MRA spoiler erop. Ik had de medium Touratroep ruit, maar die is alleen maar cool, niks meer, niks minder.


Insanity is not as easy as I make it look

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2018 09:35 #1150 door xrvtuur
wat een hippe zonnebril

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2018 10:32 #1151 door J-P
De valbeugels van OM met de tasjes van SWmotech hebben hun werk weer gedaan. Gister weer toen ik in een blinde haakse bocht ineens een tegenligger op mijn helft tegenkwam.

De aanloop naar de bocht:
www.google.nl/maps/@51.3039466,3.8576644...g!2e0!7i13312!8i6656

www.google.nl/maps/@51.3041449,3.8580134...A!2e0!7i13312!8i6656

Ik kon nog net de berm insturen maar raakte met de valbeugel en de tas de tegenligger, die vervolgens rechtsafs sloeg (reden waarom ze de bocht zo wijd pakte wsl) en doorreed . Ik erachteraan. Bleek het een meisje te zijn met haar vader naast haar en raad eens, hij belg en zij geen rijbewijs. Auto (ceicento) van voor naar achter beschadigd. Het tasje op mijn valbeugel (swmotech) had brandsporen, verder geen schade aan mijn kant ;-) Toch maar even op het hart gedrukt dat wegrijden na een botsing een strafbaar feit is en dat ze zelf maar moesten zien hoe ze de auto in orde kregen. De veeg op het tasje boeit me niet zo.

CRF1000 Africa Twin tricolor
www.moveonmotortrainingen.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2018 10:35 #1152 door V-Twin
Ben je goed vanaf gekomen  :o

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2018 10:39 #1153 door Driver
en waarschijnlijk heb je door je rijervaring ook erger kunnen voorkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2018 10:45 #1154 door Petrus64
Mooi mazzel gehad man, had idd ook heel anders kunnen aflopen.  :o

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2018 08:35 #1155 door Janno
Zo J-P  daar kom je gelukkig goed mee weg.
Mvg Jan-Arie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2018 10:28 #1156 door kees

Ja bagger dit soort incidenten! Vaak gaat het maar net goed..


Ik wil geen discussie starten verder, maar een week of 2 geleden op een warme zondag middag reed ik door Belgie en Luxemburg een rondje. En dan van die plukjes rijders die 3 man breed - ook door de bochten- mij een beetje richting berm duwen.  Erger nog, zij die geleerd hebben gekregen dat het oké is vóór de bocht de andere weghelft op te gaan zodat ze 'meer zicht door de bocht' zouden hebben.

Ik molesteer er nog es eentje..


Goed gestuurd J-P, want het kan zomaar anders aflopen..




Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2018 12:25 #1157 door J-P
Ik ben het zo ontzettend met je eens. Ik krijg tijdens mijn Eifeltrainingen heel vaak mensen die het bij andere organisaties zo geleerd hebben, en ik heb er best wat werk aan om die mentaliteit om te buigen. Dit vind ik ook niet erg. Bijgevoegde foto is een still uit een promofilmpje van een Nederlandse trainingaanbieder... zo wordt het daar dus aangeleerd want als je de ruimte hebt dan benut je hem is het argument. Zo leer je imho nooit rijden als je geen ruimte hebt.

CRF1000 Africa Twin tricolor
www.moveonmotortrainingen.nl
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2018 13:36 #1158 door Petrus64
Rare  en gevaarlijke aangewoonte idd. Als je op de andere weghelft gaat rijden zie je just minder van de bocht en wat er aan tegenliggers aankomt.
En het is jammer van de bocht, waarom afsnijden? Gwoon volop genieten van de curve die de bocht bied! ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2018 20:10 #1159 door JanO
Rij ruim 50 jaar motorrij ervaring ,heb  verschillende rijvaardigstrainingen gedaan o. a . rijinstructeur van van de politieschool  gehad :ze hebben me NOOIT geleeerd om in bochten op  het weggedeelte van tegemoet komende verkeer te komen!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2018 10:45 #1160 door J-P
Dan heb je geluk gehad, Jan, overigens is de foto van juist 1 van die organisaties...

CRF1000 Africa Twin tricolor
www.moveonmotortrainingen.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.227 seconden