Impressive..
Het ziet er zo eenvoudig uit, maar als je alle handelingen optelt tot veilig je je voet erop kunt zet zetten, val je waarschijnlijk van je stoel! :-X
Tenks, ook van de rest
Het scheelt dat de machine op mijn bijbaantje de laatste tijd redelijk stabiel loopt, ds ik heb ook daar wat uren in het ontwerpen kunnen steken. ;D
Maar al met al, van eerste metingen tot deze tekeningen gaat er meer tijd in zitten dan je (ik) denkt. Ik heb een paar simulaties gedaan equivalent aan een vent van 600kg staand op de steppies en dat zit tot zover goed.
Voor er iets de deur uit gaat ga ik er ook zelf even een rondje mee rijden. C:-)
Zal eerlijk toegeven dat ik ook zeer tevreden ben over het resultaat so-far (ze liggen momenteel thuis op tafel te pronken). ;D
Wat betreft de kosten kom ik nu op 60 euro per set en hoewel dat onder voorbehoud is verwacht ik niet dat ik nog voor verassingen kom te staan.
Ik ga zsm weer verder maar het hangt een beetje af van hoe de week verloopt en of ik tijd kan maken om weer een paar uur de werkplaats in te duiken.