- Berichten: 3817
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Weer een onderdeeltje verder
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
:'(Ik wilde eigenlijk een uitlaat voor William maken dit weekend, maar dan moeten ze me wel de juiste diameters buis leveren :-X
Waarom eigenlijk een WR450F achterbrug? Een RD03/04 had direct gepast. of is die een stuk langer?Dus toen maar weer verder gegaan met de achtervork. Begint best fris te worden in mn hok (moet meer lassen denk ik ;D ).
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ziet er knap uit. Ben zo benieuwd naar het eind resultaat!!!Ik was heeeel druk bezig voor William, maar toen het invertertje toch stond te brommen ook even de achterbrug op tafel gelegd.
Was best een beetje nerveus want aluminium kan zo ongelofelijk trekken... Ondanks spanmallen.
Maar wonder boven wonder, toen alles afgekoeld is schoof de as nog zonder moeite door de lagers en wiel achterwiel past er perfect tussen
Voor wie dat weten wil: de wielbasis met deze voorvork en achterbrug is vrijwel gelijk aan origineel.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je zit er niet ver naast Thomas. Ik ben er nog niet over uit of ik een stalen achterframe maak en daar tanks aan hang, of een volledig aluminium exemplaar met geïntegreerde tank. Voorop komen sowieso twee tanks (meestal moet ik sleutelen als ik net getankt heb en de motor is hoog en ik niet super groot, ik vond dat altijd super-ruk ;D ).
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
één achterframe/tank is technisch gezien heel mooi, maar bij schade of aanpassingen misschien wat minder...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.