Dan hebben wij vast ongeveer dezelfde, ik betaalde dacht ik €5,20 incl. verzendkosten uit China.
Geweldige zichtbaarheid, niet verblindend en ook gekocht bij Aliexpress.com Zoeken op: eagle eye led
Rechtstreeks op het stadslicht aangesloten, wel met een SW-motech (bij Louis €12,99) waterdichte schakelaar er tussen. Het beugeltje heb ik zelf gemaakt van een stripje aluminium.
Kosten alles bij elkaar nog geen € 20,-
Gister even wezen passen bij Hans van Wijk in Zoetermeer. Eerste indruk is dat de standaard uitvoering niet echt hoog is. Hij voelt lager aan dan mijn RD04 met Hyperpro achterveer en Technoflex voorveren. Om hetzelfde gevoel en kniehoek te krijgen als wat ik met mijn RD07A heb zal er dus echt een hoger zadel op moeten komen. Dus in die zin is het potentieel aan rijders wat met een AT kan gaan rijden groter geworden zeker als je nog eens, voor een redelijke prijs, een lager zadel kunt plaatsen.
Vrijdag 15/1 ga ik een rondje rijden ben erg benieuwd Binnenlandse Zaken heeft al fijntjes opgemerkt dat er geen drie AT's in de garage kunnen. Volgens mij wel dus dat zal nog wel een discussie worden...................................
...
Vrijdag 15/1 ga ik een rondje rijden ben erg benieuwd
...
Ik ben gewoon 'op de zaak' vrijdag
Ik ben gewoon 'op de zaak' vrijdag
enfin, kom ik bij Arie Molenaar.... hebben ze 'm helemaal niet staan. Is niet geleverd op de afgesproken datum.
enfin, kom ik bij Arie Molenaar.... hebben ze 'm helemaal niet staan. Is niet geleverd op de afgesproken datum. Ze probeerden me nog te bellen maar twee cijfertjes in mij telefoonnummer omgewisseld dus kansloos. Shit.
Afgelopen week, vanaf 6 januari zijn de eerste uitleveringen gedaan. De zgn "Honda exclusive dealers" hebben voorrang en krijgen als eerste de nieuwe motoren uitgeleverd. Tot nu toe is zeker dat Motoport Goes, Motoport Breda en Pols motoren de eerste Twins binnen hebben. Volgende week volgen ook de overige dealers. Mijn dealer verwacht ze komende woensdag 14 januari.
zocht je dit Pim, www.touratech-usa.com/Adventure/Blog/vRi...-Africa-Twin-is-Here