Die RNS is achterhaalde technologie nog voor het op je nieuwe motor zit ;D
Maar gefeliciteerd metde aankoop, ik heb net weer een remrevisie kitje besteld om mijn roestbak maar op de weg te houden. Helemaal niet jaloers ;D
haha ik weet niet eens wat ik met dat ding moet maar het ziet er wel cool uit toch?
ik heb die carterplaat niet voor het mooie, je zet er ook helemaal niks van omdat hij echt onder het carter zit. maar mijn vorige blok is daar kapot gegaan, en toen zag ik even geen varadero carterplaat in jou prijslijst staan Pim
Touratech vind ik echt een showmerk, vooral voor de BMW GS hebben ze zo'n beetje een RVS kapje, stripje of beugeltje voor elk denkbaar onderdeel. Het ziet er voor de liefhebber allemaal erg cool/stoer uit, maar het is dure zooi en veel is uitsluitend voor de show.
Ik weet niet of jullie de motoren van de DAKAR-rally hebben gezien ? Hoeveel Touratech spullen zaten daar op ? :-\
Vraag ook eens een echte wereldreiziger (die niet wordt gesponsord door Touratech), die rijdt er niet mee, die heeft goede bescherming waar nodig, en geen bescherming waar het niet nodig is. (kapjes voor rempotjes en spoilertjes om andere spoilertjes weer uit de wind te houden en andere onzin... ;D
Als ik dit (mijn mening) op het GS-forum zet wordt ik gelyncht denk ik... ;D
Goede schokbrekers; reigersuspension.com/wordpress/motor/enduro/shockabsorber4/
reigersuspension.com/wordpress/motor/enduro/frontfork2/
Kost wat, maar dan heb je wel het beste ! 100x beter dan Touratech...