Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin

20 jan 2016 18:43 #841 door True Adventure
Beantwoord door True Adventure in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Iemand nog info over levertijd?
Er blijken problemen te zijn met het registreren van de motoren. Er is nog geen één motor in Nederland op kenteken gezet. Tevens zijn er ook problemen met de DCT modellen. Deze blijken wegens een fout in de software terug naar Japan te moeten!
Discussie gesloten.
20 jan 2016 18:50 #842 door PimW
Discussie gesloten.
20 jan 2016 19:41 #843 door Acy
Ik heb hem vandaag gekocht , afleveren vrijdag 29 januari[emoji1]

Grace under Persure
Discussie gesloten.
20 jan 2016 19:55 #844 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Gefeliciteerd man!  8)


Lijkt me toch sterk dat een motor vanwege software problemen terug naar de fabriek moet  ;D

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85
Discussie gesloten.
20 jan 2016 20:34 #845 door Acy
Het is een Tri Colore gevonden , of gewoon wit als je wilt . Opties : een middenbok en HVV.
Voor de rest gaan we wel even kijken wat de after market aan gaat bieden . Een paar keke Heavy Duties erop is wel leuk.
Er wordt een accessoire-kabelboom in gezet , zodat je heel simpel verschillende stroomverbruikers zoals navigatie , hvv , stroomplug
en dergelijke aan kan sluiten.
En effe kijken of er een ruil te maken is met iemand met zwarte velgen

Grace under Persure
Discussie gesloten.
20 jan 2016 20:39 #846 door True Adventure
Beantwoord door True Adventure in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
DCT of ABS of STD?
Discussie gesloten.
20 jan 2016 21:06 #847 door Acy
ABS versie , sorry , vergeten te vermelden en toch niet geheel onbelangrijk !! DCT was voor mij geen optie , ik wil graag
zelf roeren in die bak , het kost meer , het weegt meer en er zit weer meer kwetsbare techniek aan je brommer . Ik vind het
wel erg mooi gemaakt en ik denk dat het ook wel erg goed werkt , maar voor het moment heb ik er nog geen behoefte aan.
Ben wel benieuwd hoe een Honda gaat bevallen , de laatste Honda die ik gehad heb was een CB 400 T ergens in 1979 ...
Als je het filmpje ziet van het "ontboxen"van de AT zie je wel veel details en dat ziet er allemaal erg netjes en degelijk uit.

Grace under Persure
Discussie gesloten.
20 jan 2016 21:26 #848 door True Adventure
Beantwoord door True Adventure in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin

het kost meer , het weegt meer en er zit weer meer kwetsbare techniek aan je brommer . Ik vind het
wel erg mooi gemaakt en ik denk dat het ook wel erg goed werkt , maar voor het moment heb ik er nog geen behoefte aan.


Helemaal mee eens!
Discussie gesloten.
21 jan 2016 08:40 #849 door Kingcoder
Beantwoord door Kingcoder in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin

Iemand nog info over levertijd?
Er blijken problemen te zijn met het registreren van de motoren. Er is nog geen één motor in Nederland op kenteken gezet. Tevens zijn er ook problemen met de DCT modellen. Deze blijken wegens een fout in de software terug naar Japan te moeten!


oeoe dan ben ik misschien de eerste? Kenteken is deze week aangevraagd.. tenminste, dat zei Arie toen ik 'm zaterdag kocht.

Haha zou ik dan #1 van die tripcomputer hebben? Die waren toch genummerd?
Discussie gesloten.
21 jan 2016 19:30 #850 door True Adventure
Beantwoord door True Adventure in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin

oeoe dan ben ik misschien de eerste? Kenteken is deze week aangevraagd.. tenminste, dat zei Arie toen ik 'm zaterdag kocht.

Haha zou ik dan #1 van die tripcomputer hebben? Die waren toch genummerd?


Aanvragen is iets anders dan ook daadwerkelijk krijgen. Er zijn al talloze kentekens aangevraagd, maar nog geen één is er uitgegeven door de RDW. De tripcomputer is trouwens niet gelikt aan het kenteken. En je hebt ook zeker niet de eerste.
Discussie gesloten.
21 jan 2016 19:37 #851 door Kingcoder
Beantwoord door Kingcoder in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin

Aanvragen is iets anders dan ook daadwerkelijk krijgen. Er zijn al talloze kentekens aangevraagd, maar nog geen één is er uitgegeven door de RDW. De tripcomputer is trouwens niet gelikt aan het kenteken. En je hebt ook zeker niet de eerste.


party pooper :)
Discussie gesloten.
21 jan 2016 23:17 #852 door xrvtuur

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
22 jan 2016 10:28 #853 door Kingcoder
Beantwoord door Kingcoder in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Hij staat op kenteken hoorde ik zojuist! Ik natuurlijk gelijk checken op de rdw site; type SD04, handelsbenaming CRF1000A

Vanmiddag ophalen misschien denk ik als ik het redt met werk enzo.

Ik post later wat foto's
Discussie gesloten.
22 jan 2016 12:38 #854 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Leuk vooruitzicht Kingcoder  8). Ivm pekel zou ik het een dagje uitstellen tot ná de regen vanmiddag  ;)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85
Discussie gesloten.
22 jan 2016 15:43 #855 door ErBoDero
Beantwoord door ErBoDero in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Give heeft z'n spulletjes ook op de Africa Twin passend gemaakt.
Ziet er goed uit.


Yamaha XT1200Z Super Ténéré Worldcrosser
Discussie gesloten.
22 jan 2016 17:30 #856 door delange33
Beantwoord door delange33 in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Dacht dat misschien die permanent brandende knipperlichten roet in het eten zouden kunnen strooien bij de rdw, maar dat is dan niet zo gelukkig. :)
Givi heeft ook nog geen mooie keienvanger ontworpen, zie ik. ::)
Ben benieuwd naar de foto's Kingcoder! :D

Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..
Nu: CRF450 L
Discussie gesloten.
22 jan 2016 19:49 - 22 jan 2016 20:00 #857 door Edxrv
Bijlagen:
Discussie gesloten.
23 jan 2016 12:30 #858 door Geert Alp 2
Beantwoord door Geert Alp 2 in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
3 cm hoger zitten voor € 502,- !!  :o ??? :P
En die handvatverwarming voor € 354,- !  Daar moet wel haast een Thaise massage-stand op zitten  ;D
Dat setje mislampjes voor € 1000,- is wel helemaal van de pot gerukt, je moet wel knettergek zijn om die te kopen !
Of bulken in het geld...

1990 AT750 RD04,
2003 TA650,
2008 GSXR1300,
2010 Honda monkey 110
Discussie gesloten.
23 jan 2016 13:28 #859 door Cas

Dat setje mislampjes voor € 1000,- is wel helemaal van de pot gerukt,


De winstmarge op motoronderdelen is zowiezo al erg groot maar 900 euri winst maken op een paar lampjes is inderdaad wel erg grof.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.
Discussie gesloten.
23 jan 2016 13:44 #860 door True Adventure
Beantwoord door True Adventure in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
De mistlampen set is incl de valbeugels.
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.137 seconden