- Berichten: 49
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kan je dit niet programmeren als je de combinatie van laadspanning ook gebruikt?Want als de olielamp gaat branden terwijl de motor draait kan de Arduino zelf niet bepalen of de lamp brandt door te weinig oliedruk of dat motor uit is en welke keus hij moet maken in dat geval.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kan je dit niet programmeren als je de combinatie van laadspanning ook gebruikt?
Bv oliedruk en laadspanning is motor loopt en alles ok
geen oliedruk en geen laadspanning is motor uit
Wel oliedruk, geen laadspanning is fout in laadcircuit
Wel laadspanning, geen oliedruk is fout in oliecircuit.
Groet, Jan
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wat de overeenkomst is tussen de diverse modellen (en corrigeer me als ik het mis heb) is dat ze een 3-fase dynamo hebben.
En dat die voldoende stroom leveren(..)
Daaruit kan ik opmaken dat het voldoende dikke kabels zijn en dat deze waarschijnlijk met een ringtong zijn vastgeschroefd (klopt dat?)
Vraag:
- is die kabel/aansluitingen van een dynamo makkelijk toegangelijk? (boutjes/stekker verbinding?)
- Wat is de spanning die de dynamo (max) opwekt? Gegevens van de diverse dynamo's per motor-type?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nee, probleem zit in het feit van de laadspanning. Deze komt van de spanningsregelaar en is verbonden aan de accu. Dus, bij correct werkende accu, staat daar altijd >12V op, ongeacht of motor aan of uit is. Daarom moet je voor de spanningsregelaar( 3 fase systeem) dat afnemen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zou een massa airflow sensor in het filterhuis te bouwen zijn.
Is met wel een partij research die daar bij komt kijken
m.banggood.com/nl/Air-Flow-Sensor-for-Ni...61.html?rmmds=search
m.banggood.com/nl/CJMCU-280E-BME280-High...15.html?rmmds=search
Ik zat (met mijn TA achtergrond) vooral te denken aan de verschillende plekken waar je de vacuüm voor de benzine kraan zou kunnen aftappen, dat is een m6 gat denk ik.
Andere dwarsstraat is de uitlaat temperatuur. Mogelijk een sensor met een klem er tegen aan monteren. Is weinig invasief
Hmm
Je zou deze richting in kunnen gaan.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Qwerc, kun je het linkje erbij plakken..?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.