Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin deel II

02 okt 2019 22:12 #1421 door renATus

renATus schreef : is de €90 een redelijk bedrag wat Tijgerleathers rekent voor het aanpassen van een zadel ?

Ik neem aan dat jouw zadel(s) niet gratis aangepast worden.


Inmiddels bij Tijgerleathers geweest om m’n zadel aan te laten passen. Ze hebben 4cm van het originele schuimrubber verwijderd en een steviger schuim erop geplakt. De zit is nu iets harder en het voelt een heel stuk beter. Nu even wat kilometers maken en als het niet bevalt kan ik terugkomen en wordt het alsnog een keertje aangepast. Kosteloos ! Dat is service.

Oh, en mocht je die kant een keertje opgaan, niet schrikken van de kolerezooi. Het zijn vakmensen maar van opruimen hebben ze niet gehoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2019 22:36 #1422 door Canis

Pronto schreef : Ziet er goed uit die CrF 1100 begint wel te kriebelen om mijn huidige in te ruilen. Schijnt eind november bij dealer te staan.


Staat nu op huiskamer tafel


Heb jij dit schaalmodel echt?
Graag meer info en/of een link alstublieft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2019 23:32 #1423 door Grubeater

Canis schreef :

Pronto schreef : Ziet er goed uit die CrF 1100 begint wel te kriebelen om mijn huidige in te ruilen. Schijnt eind november bij dealer te staan.


Staat nu op huiskamer tafel


Heb jij dit schaalmodel echt?
Graag meer info en/of een link alstublieft.


De afbeelding van Honda die Pronto post is duidelijk volledig met de computer gerenderd. ;)
Neemt niet weg dat het een leuk schaalmodel is.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2019 23:48 #1424 door Pronto
Nee het schaalmodel is niet echt. Met de configuratie app van Honda kun je de accessoires toevoegen en vervolgens een AR foto maken dan lijkt het net echt. Zo wel leuk zijn als Honda een echt schaalmodel mee levert als ik hem op kom halen. De prijzen van de accessoires zijn nog niet bekend ook de packs niet. Maar als die valbeugel en skidplate hetzelfde zijn als de huidige dan komen ze er niet op dan wordt het weer een outback set.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2019 23:51 #1425 door Pronto
Ik heb het zadel niet meer aan laten passen. Hoop dat het zadel van 2020 beter is en anders laat ik het aanpassen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2019 13:40 #1426 door Canis
Het zadel van een ATAS is hoger/dikker dan de gewone. Het zit comfortabeler. Maar weet niet hoe het op langere stukken is. En is ook weer allemaal persoonlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 08:31 #1427 door renATus

Canis schreef :

Pronto schreef : Ziet er goed uit die CrF 1100 begint wel te kriebelen om mijn huidige in te ruilen. Schijnt eind november bij dealer te staan.


Staat nu op huiskamer tafel


Heb jij dit schaalmodel echt?
Graag meer info en/of een link alstublieft.


Even googelen en je vind er genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 08:43 #1428 door Canis
Buiten de Tamiya AT '16 bouwdoos geen deftig model gevonden. Maar het ging om die ATAS 2020.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 19:25 - 04 okt 2019 19:42 #1429 door PimW
Heb ook al ff gezocht naar 3d bestanden, dan zou je het zelf nog kunnen printen. Natekenen ging me weer net ff te ver... ;D

Missschien kan ik t uit die app trekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:18 #1430 door Pronto
Dat Honda is ook wat koopje een motor vraag ik om de accessoires prijslijst hebben ze die nog niet. De meesters krijgen er 2 geleverd voor in hun showroom wat er allemaal op zit is nog niet bekend. Ik ga het bleven deze maand

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 14:32 #1431 door PimW
Nou het heeft me een halve dag gekost maar je kunt inderdaad die modellen uit de app van Honda halen.






Even samenvoegen en printen denk ik :P
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 16:39 #1432 door voorstad

PimW schreef : Nou het heeft me een halve dag gekost maar je kunt inderdaad die modellen uit de app van Honda halen.
Even samenvoegen en printen denk ik :P


Pim, je hebt teveel vrije tijd. Hoog tijd dat je we eer eens bakjes en stepjes in elkaar gaat bakken in je nieuwe schuurtje, in plaats van achter je pc te blijven hangen 😇

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 16:48 #1433 door Garfield
Wahahahahahaha !!!!!!

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 17:06 #1434 door PimW

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2019 11:41 #1435 door Pronto
Pim mooi gedaan om het uit de app te halen. Heb je dit uit ios app of android gedaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2019 11:47 - 06 okt 2019 11:51 #1436 door PimW
Android. Best omslachtig process en niet helemaal compleet. Moet nog eens een paar keer proberen. Maar het detail is wonderbaarlijk, de bekabeling en slangen die langs het frame lopen, spaaknippels, het zit er allemaal in.



Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2019 12:01 #1437 door Pronto
Dacht ik al. Het lijkt erop dat Honda ergens een api naar een db heeft gemaakt waar al die onderdelen staan waarschijnlijk die van de sparepart manual. Die heb ik nog niet kunnen vinden want wou kijken of bepaalde onderdelen hetzelfde zijn als bij de vorige versies.
Omdat die achterkant nu anders gemaakt is zal mijn huidige kofferset niet meer passen maar ik denk ook dat de Outback set die ik heb niet op de nieuwe past. Nu heeft weet ik natuurlijk niet hoe stevig de nieuwe Valbeugels en motorprotectie zijn van de nieuwe atas maar bij de vorige was dit meer voor de sier dan functioneel.
Ik las wel dat er rvs spaken in zitten.
Zal het zien over een week of 2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2019 12:25 #1438 door PimW
Je kunt de .apk downloaden en dan kun je assetbundles vinden. Echter zijn die gesplitst dus niet direct uit te pakken.

Ik heb uiteindelijke mbv een emulator een rip gemaakt dirrect uit de app en die bestanden weer geconverteerd naar een werkbaar format (.obj of .stl).

Weer een hoop geleerd en niks wijzer ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2019 12:50 #1439 door Pronto
Ja het is met dat soort dingen trail and error. Snap dat ook wel straks ligt de hele machine in het copieer circuit van 2500 euro kun je dan een look a like kopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2019 02:47 #1440 door V-Twin

PimW schreef : Je kunt de .apk downloaden en dan kun je assetbundles vinden. Echter zijn die gesplitst dus niet direct uit te pakken.

Ik heb uiteindelijke mbv een emulator een rip gemaakt dirrect uit de app en die bestanden weer geconverteerd naar een werkbaar format (.obj of .stl).

Weer een hoop geleerd en niks wijzer ;D


Pim heb je gezien dat jouw model spiegelbeeld is. Wat in het echt de linkerzijde is, is bij jou nu rechterzijde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.253 seconden