Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin deel II

09 sept 2017 18:19 #821 door Canis
Wat had je allemaal op dat frame bevestigd J-P?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2017 19:14 #822 door xrvtuur

De Mitas E07 zijn ook bijna op na 10k


Maar das een weg band, als je mitas wilt vergelijken met een anakee wild moet je een mitas 09 pakken.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2017 20:01 #823 door ChristianG
Beantwoord door ChristianG in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin deel II
Ik wou gewoon even melden dat ze bijna op zijn na 10k, niet om te vergelijken :p

Ik had gehoopt er iets meer uit te halen

Africa Twin CRF1000A SD04 Tri-Color

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2017 21:41 #824 door xrvtuur

Ik wou gewoon even melden dat ze bijna op zijn na 10k, niet om te vergelijken :p

Ik had gehoopt er iets meer uit te halen


Oke, maar 10000 is toch mooi op een bijna 100 pk fiets, betekent dat je lekker hebt gereden  ;)

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2017 07:57 #825 door ChristianG
Beantwoord door ChristianG in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin deel II
Zeker lekker gereden >:D

Africa Twin CRF1000A SD04 Tri-Color

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2017 09:17 #826 door PimW
Ben wel benieuwd naar een foto van het hele subframe los van de motor, of aan de motor maar een beetje zichtbaar.

Kan op de parts fiche niet zoveel zien en ben nu toch wel nieuwsgierig naar die constructie.  :angel:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2017 14:39 #827 door JanO
De steun is gemaakt voor de ruit, als je  hem met extra delen gaat belasten, dan gaat deze zeker defekt.
Lassen is geen oplossing als je de oorzaak niet wegneemt,dan breekt deze naast de las of de andere steunpoot  heeft door de breuk al te veel te lijden gehad.

Echter is het voor mij  onbegrijpelijk ,dat Honda geen steun maakt, welke een navigatiegewicht kan dragen.
Het is een ideale plek voor navigatie montage.
Volgens geruchten komt er een meer off road gerichte AT, ben dan benieuwd , wat voor een steun hierop bevindt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2017 20:58 #828 door MartinW
@J-P Was een mooie trip in de Alpen zo te zien!  8)

Na de Bazten ruitversteller te hebben overwogen, uiteindelijk toch maar gekozen voor een MRA Vario ruit. Deze is een aardig stukje hoger, maar buigt wel verder naar de rijder toe. Met mijn 1,92m komt mijn helm vanaf het vizier dan toch weer in turbulente lucht terecht. Het is nu wel een meer constant geluid en wat minder gebulder en het houdt het bovenlichaam meer uit de wind, omdat de ruit ook wat breder is. Toch had ik er meer van verwacht.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 01:52 #829 door TransAlpGhost
Beantwoord door TransAlpGhost in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin deel II

Toch had ik er meer van verwacht.

je spoiler kan toch nog verticaler en hoger?

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 07:05 #830 door xrvtuur
Of

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 07:55 #831 door MartinW

je spoiler kan toch nog verticaler en hoger?

Volgens mij is dat de maximale strand.
Op zo'n Goldwing zit je idd vast uit de wind ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 08:29 #832 door J-P
Daarom had ik nu voor de Batzen gekozen, Martin ;-)

CRF1000 Africa Twin tricolor
www.moveonmotortrainingen.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 12:20 #833 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin deel II
Volgens mij zakt die Goldwing in het midden wat door  ;D

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2017 13:32 #834 door Cas
Hoe kun je met zo'n zwaar lichaam überhaupt nog opstappen, je krijgt je been niet meer over het zadel en dat zadel is helemaal uit model.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2017 13:34 #835 door nr 52
Sinds afgelopen zaterdag ook de trotse bezitter van een mooie rooie africa Twin met adventure pakket. ;D
Daar hoort natuurlijk ook het bevestigen van de navigatie bij. Nu lees ik daar wat verontrustende berichten over dus twijffel hoe ik deze zal gaan bevestigen.
Wel zit er dus al een verhoogde voorruit op ( standaard Honda) dus zou de bevestiging aan de stang geen probleem moeten opleveren toch?
Iemand tips en tricks?

Ik begon met niets en het meeste heb ik nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2017 15:20 #836 door JanO
Zover ik bij Honda spare parts kan zien: er bestaat maar een uitvoering van de ruitsteun. De Honda,die ik heb gezien met het pakket met orginele hoge ruit leek mij hetzelfde ,echter als deze zwaarder is uitgevoerd, de las van de hoeklijn op  het subframe is niet zichtbaar bij gemonteerde kuipdelen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2017 20:01 #837 door V-Twin
Honda biedt alleen maar een hogere ruit aan en geen zwaardere ruit montagesteun.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2017 22:32 #838 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin deel II
Gefeliciteerd nr52  8)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 11:16 #839 door ATA
Ik heb bij de aanschaf van de AT een middenbok, koffers en verhoogde ruit besteld en dat was een adventure pakket . Het verhoogde ruit is gewoon kleine er af en grote erop.

En wat de navigatie betreft deze zit met een ram kogel op het stuur.

ATA

hoe ouder, hoe knapper OQ, denk ik.
Spaar geen geld maar de momenten !
TA is naar een nieuwe eigenaar :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 11:28 #840 door voorstad
Deze carterbak voor de nieuwe AT kwam voorbij.... (Pim??). Wat een ding!


2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.129 seconden