- Berichten: 7130
Waarschijnlijk wel.ga je dan weer een projecttopic openen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat oude luchtfilter ziet eruit als K&N filter en is gewoon her te gebruiken door het uit te wassen en opnieuw in de olie te zetten.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nee, je hoeft hem niet uit elkaar te halen zoals een foam filter.
Je wast het hele ding uit, in bijvoorbeeld wasbenzine. Dat heeft nauwelijks residu als het opdroogt, zoals benzine of terpentine dat wel hebben. Als het filter erg vuil is, is het beter een paar keer te spoelen in schoon middel. Daarna laat je hem opdrogen.
Als hij helemaal droog is klop je hem op een krant o.i.d. uit.
Als laatste spuit je hem in met K&N filterolie en dat moet je weer een paar uur laten drogen.
Pas op met dit soort filters, ze hebben een opener structuur en laten meer vuildeeltjes door dan een papieren filter. Daarnaast, omdat hij makkelijker lucht doorlaat, moet je meestal ook het brandstofmengsel verrijken om de verhoudingen weer juist te krijgen. Ze hebben eigenlijk alleen in de circuitracerij nut, omdat ze onderdeel vormen van een tuningkit voor de hele motor incl. uitlaatsysteem. Alleen dit filter heeft weinig nut en brengt zoals gezegd zelfs risico met zich mee.
Dat nieuwe papieren filter is helemaal prima
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Uiteindelijk is het allemaal gelukt, ben ongeveer 2 uur bezig geweest, en het is inderdaad het beste om de originele bougiesleutel van Honda te gebruiken.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.