- Berichten: 829
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Tja, zowel de Tiger Explorer als de Crossdresser zijn op schaal uitgevoerd. Daarnaast is het design veel te veel gebaseerd op weg/racemotoren. Uiteindelijk kom ik helaas steeds meer tot de conclusie dat de enige opvolger voor mijn Dero de 1200GSA zal blijken. Ik hoop dan ook van harte dat mijn Dero nog heel erg lang mee zal gaan.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je kan nog vele vele jaren varadero rijden want de laatste nieuwe zijn nog steeds te koop en er is een behoorlijke voorraad gebruikte motoren. Met een alp of AT van 88 kun je nu ook nog rijden en onderdelen voor kopen. En als dan over 25 jaar echt alles op is dan zien we weer wel, en dan ben je zelf waarschijnlijk niet meer in staat om die dero van de jiffy te duwen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Correctie: de Dero op z'n middenstandaard te zetten... ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ja ik heb erop gezeten Bernhard en mij past tie goed .kijk jij bent 2 meter 8 ikke maar 180 met korte pootjes vind de Dero hemels maar wel ietsie hoog en ietsie breedt.Dus voor ukkies denk wel een alternatief tzt.KTM werkt idd aan een 1200 opvolger van de 990.
En de Tiger een alternatief... Heb je er op gezeten op de beurs in Utrecht? Da's net een dikke brommert man. Zou ik (veel) eerder voor de 800XC gaan.
Voor mij vind ik de dikke plus van de Dero (en vooruit, ook van een GS1200) dat die er zo enorm onbeholpen groot en dik uitzien. Dat mis ik enorm bij de Crosstourer en de Tiger Adventure.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ja ik heb erop gezeten Bernhard en mij past tie goed .kijk jij bent 2 meter 8 ikke maar 180 met korte pootjes vind de Dero hemels maar wel ietsie hoog en ietsie breedt.Dus voor ukkies denk wel een alternatief tzt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
HET VERBAAST ME DAT NOG NIEMAND HEEFT GEREAGEERD.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
P.S. is het CAPS-LOCK DAY ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zo. De eerste 200 km met de Crosstourer zitten er op. En moet eerlijk toegeven... Mijn aanvankelijke pessimisme over deze nieuwe dikke Honda, is omgeslagen in een voorzichtig positivisme.
Nope...: het is geen 'off/all' road zoals de Twin of Alp. Het is meer 'all/on' road, met nadruk op 'ON'. Is dat erg? Nope. Het is een 'Crossover'. Dus een kruising, een hybride.
Ff los van het absurde benzineverbruik (de NC700X laat zien dat het ook anders kan!) van gemiddeld 8 liter over een totale testrit van 200 km is het eigenlijk best wel een dijk van een motorfiets...
Maar meer Pan European dan Varadero. Ook dat is niet erg. De Transalp werd in 1986 een 'zandhaas op lakschoenen' genoemd. De Crosstourer is dan een 'Zandhaas in Armani maatpak'. Maar (veel) meer zand dan de NC700X of dat zielige geval dat ze bij Honda Crossrunner noemen, u weet wel, dat misgeboorte uit een ongelukkige paring tussen een Honda VFR800 en een Honda silverwing scooter...
Testverslag volgt in de komende Transalper - en voor de Engelstaligen staat 'ie inmiddels op www.varadero-international.com onder 'Honda News'.
Eneh, voordat we weer gaan dat 'ie zo klein lijkt... ff een vergelijk met mijn Dero. We zijn immers niet allemaal 2,04m als ik, of 2,12 als Menno. De gemiddelde Nederlander past er uitstekend op!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.