Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Misschien wel goed idee Menno die NX serie erbij, denk dat ik dan zo,n licht dingetje er bij koop
Ik zou inderdaad in de laatste Transalper een wervend en vurig pleidooi houden voor toelating van nieuwe motoren. Ik zou ze wel individueel in stemming laten brengen want per model zal het draagvlak verschillen.
Maar ik zou ook de oudjes van de nx serie in stemming laten brengen. Nieuwe modellen zijn meer weg georienteerd terwijl de oudjes zich meer thuis voelen naast de weg. Binnen de vereniging zijn beide stromingen aanwezig.
Mijn lijstje zou zijn:Als ik stemrecht zou hebben zou ik TEGEN de CrossRunner stemmen, maar VOOR de rest, gewoon omdat dat waarchijnlijk gezelliger is.
- Honda NX serie
- Honda CrossRunner
- Honda CrossTourer
- Honda NC700X
hoor ik appeltaart? ;D
Je kunt ook kijken of de sectaris bereid is je de namen door te geven van de aanwezige leden op de laatste drie alv's. Zit echt een harde kern in en die moet je zien te (k)raken.
hoor ik appeltaart?
kloptKom ik weer naast je zitten!
Weet niet of die appeltaart mijn mening zal beinvloeden overigens!
als je ieder een kratje pils aanbiedt wordt het mogelijk de drukst bezochte ALV ooit...Oke jullie zijn moeilijk te overtuigen maar misschien wel om te kopen?
Kratje pils heren?