Deze week bij de dealer: de NCX700 vliegt de deur uit, er stonden er 4 en waren alle verkocht "ze mogen er direct nog 10 brengen" volgens de dealer; De crosstourer verkoopt ook goed volgens hem. Volgens mij lijkt de crosstourer idd klein (voor zijn gewicht dan). De NC lijkt bijna even groot, ziet er ook goed uit en kost (minder dan) de helft dus. Heeft er niemand een foto van de twee naast mekaar?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Vraag die je moet stellen...: Gebruiken die nieuwe eigenaren die NC700X nét zo als wij onze reis-enduro's?
Kan me voorstellen dat de NC700X voor woon-werk verkeer uitstekend geschikt is; of voor een drukke binnenstad bv...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Deze week bij de dealer: de NCX700 vliegt de deur uit, er stonden er 4 en waren alle verkocht "ze mogen er direct nog 10 brengen" volgens de dealer; De crosstourer verkoopt ook goed volgens hem. Volgens mij lijkt de crosstourer idd klein (voor zijn gewicht dan). De NC lijkt bijna even groot, ziet er ook goed uit en kost (minder dan) de helft dus. Heeft er niemand een foto van de twee naast mekaar?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Does size matters?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wil je comfortabel over asfalt reizen dan denk ik o.a. aan een Varadero een FJR, RT's etc. Ik had tijdens onze trip in de Balkan etc respect voor Martin die met de Varadero ook de paden en de spaghetti wegen niet schuwde waar wij met de AT's overheen gingen. Het lijkt mij sterk dat je achter op een NC700X geen rol kan vastbinden en een enduro zadeltassenset van Ortlieb kan hangen. Binnen de club zijn er toch ook zat die heel Europa doortrekken met een Transalp met amper 50 pk, we kennen er zelf één die er een zijspan aan vast geknoopt heeft. Dus wat nu niet geschikt ...... larie koek. Ik denk dat een beetje motorrijder op een NC700X in de Dolomieten een geoefende Varadero rijder het snot voor de ogen rijdt.
Een NC700X rijder zal inderdaad niet in 1 ruk over de snelweg naar bijv het VIM in Spanje rijden : ik trouwens ook niet met mijn AT
Bovendien er zijn toch ook zat motorrijders die op een 1-cilinder de wereld rondreizen. Is een kwestie van handelen naar omstandigheden en het stellen van realistische verwachtingen. Ik denk ook dat die motorrijders niet met minder plezier rijden. Als het maar even kan zie je mij niet op de snelweg, heb dan ook geen Varadero nodig voor die anderhalve keer dat ik een stukje snelweg neem.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Och, ook dat is allemaal relatief Menno :-\ Vraag maar aan deze man hoe je ook lange reizen kunt maken
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dus......
Dé ultieme dual-sports is de Transalp
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dus de Engelsen zien de cross.... als dualDus?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.