Rijd baar doorlopen projectje

22 okt 2016 17:12 - 22 okt 2016 17:27 #101 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
Vandaag kwam me pakketje binnen  ;D

krijg toch weer een completere motor fiets  mooie spiegels  ietsjes  ander dan de oude eigenlijk beter zit nu niet meer tegen me eigen schouder aan te kijken

wil tzt alleen nog een ander trilling demper erbij die er bij op zat daar past zowel de oude of de nieuwe spiegel niet in 6 mm vreemd maatje de remhendel is ook wat slanker wel lekker en langer prima dus

Dank oldtimer voor de snelle service  :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 17:17 - 22 okt 2016 17:21 #102 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
Ook een nieuwe tank rubber meteen vast gekit met sikaflex 221 die laat niet meer los .

En op tank meteen demping plaatje op gezet het viel me op bij rond de 80  en hoger de tank ging resoneren of trillen in de wind ?
kijken of straks minder is  :)

als je er nu op tikt stukken minder hol ondanks een volle tank benzine  teven me verbruik gemeten wel nogmet alle problemen

211 km op 12,84 liter  is 16,43 dat moet beter kunnen  word vervolgt  :))
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2017 21:03 #103 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
Johnvl 

Wel beetje laat  ;D maar wel zonde  maar als  iemand dus zijn oude uit laat in de vuilnis bak wil gaan gooien dan wil ik hem wel hebben voor als voor beeld voor een ander uit laat te maken .tzt

tevens zelf ook bezig geweest met mijn carburateurs vandaag ik had dus ook een probleem dat 1 cilinder geen benzine kreeg en ik wil nu wel weer eens rijden .



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2017 21:04 #104 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
Dus vandaag het zooitje maar eens uit elkaar getrokken eerst even lekker aan de buiten kant schoon maken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2017 21:11 #105 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
gek genoeg markeerde er weinig aan  nadat de buiten kant schoon was en nu de binnen kant aan de beurt was met bloed heet water
met daisy en de suggeraat  ultrasone reinigen 8) het werk wel 

en na 10 min in de ontkalker gedaan ----dus  ook 10 minuten  daarna lekker in een schoon water badje en door blazen

eigenlijk waren alle sproeiers schoon ook met een tanden ragertje borstel geen rare dingen het enig wat ik vond is dat het afsluit nippel beugel niet op de vlotter zat waardoor die ...... dicht bleef staan beetje raar wand daarvoor heeft die toch nog redelijk gelopen ,

dat kan ik dus niet even plaatsen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2017 21:13 - 03 mei 2017 21:22 #106 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
Alles zit er weer  op  ;)  had nog een foutje gemaakt en de benzine slang verkeerd om gemonteerd .

daar door kwam ik er achter dat ook mijn veer van de gashendel daar dus niet opgewonden was en dat , dat de reden was dat me gashendel altijd zo raar deed .

en niet vanzelf terug ging dank je de koek koek ;D zo heb elk nadeel dus ook een voordeel  >:D morgen eens proberen of het ook wil lopen
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2017 21:38 #107 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Rijd baar doorlopen projectje
Die carbs zien er weer fris uit  8). Waarschijnlijk ten overvloede: maar spuit de buitenkant lekker in met wat vettigheid (wd40 ofzo) zéker dat linkstelsel tussen de 2 carbs moet soepel lopen en niet vast gaan rotten nadat  het zo grondig ontvet geweest is  :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2017 22:04 #108 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
meneer horse man  ;D

Dank voor de tip  altijd fijn dat iemand meedenkt maar is direct na  dat die klaar was meteen al  in gesmeerd met  motorolie op carb  alle draai punten  :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2017 13:14 #109 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Rijd baar doorlopen projectje
Dát vermoeden had ik al ja  ;D Goed bezig hoor  8)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2017 20:57 - 04 mei 2017 21:25 #110 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
vandaag verder om een lang verhaal kort te maken ook maar weer de benzine kraan nagekeken  om dat er op  de prie ehhh reserve geen benzine uit kwam .

en waarschijnlijk een verkeerde gedachte gang  ;D gestart het vullen duurde even van de carb daarna redelijk lopen tot goed mooi stationair
en goed oppakken .

na lang middag pauze  een ritje maken  en klo.....  binnen 800m veel knallen  en belazert lopen  :(

thuis komen de garage in en daar binnen alles af gezet en toch daarna weer even geprobeerd verdomme loopt uitsteken toen 25 km probleem loze km gereden nou verdenk ik de koppeling hendel daar heb ik inmiddels de stekkers van afgetrokken en wederom een proef rit gemaakt tot op heden zeer goed .

Maar als het even kan wil ik het liefst van die elektronica AF  >:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2017 21:02 #111 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
ook daarna 2 x complete revisie aan de knipper lichten  en de linker zat volledig vast gerot maar werken  weer .

bij smeren van de ketting kwam ook nog iets te voorschijn maar komt wel als ik weer wat  verf  in huis heb  gehaald
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2017 13:06 - 17 mei 2017 23:58 #112 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
De gemaakt  standaard een 4 mm plaat je gelast is weer stevig en een beet verf erop. mag nu ook wel de midden standaard aan vangen .

wat betreft het  de storing  kwa rijden  s morgens starten naar de winkel voor verf  dat ging goed .
winkel uit starten belazert lopen even  stoppen contact uit starten en weer goed lopen .

kom nu al  ;)ergens
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2017 22:58 #113 door GSXRed
Beantwoord door GSXRed in topic Rijd baar doorlopen projectje
Goed bezig!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 00:01 #114 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
John
wat heb jij nodig  ;)

zo weer even verder de handkappen waren een beetje lelijk  dus kunstof primer  en in de verf  en klaar 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 00:05 #115 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
Ook maar mijn  zelfgemaakt midden bok aan gepakt  dat is wel nodig na die weken dus een paar uurtjes in de schoon maak azijn .

En dat ziet er al een stuk beter uit morgen uhhh straks lassen en spuiten

en een paar nieuwe boutjes voor de onder kuip
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 00:07 #116 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
en de onder kuip in aanvang wand dat is  hard nodig
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 00:14 #117 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
En ik moet aan een ander band  :-\  bij inspectie  was het behoorlijk slecht  en ik weet niet eens het bouwjaar van die band bij nameten met de schuif maat 2en half  mm  hout niet over  C:-)

maar met een week of 2  een ritje voor het eerst na jareeeeeen een grotere rit  naar de eifel weer iets ander dan een ritje in de buurt  ;D

dus maar eens op zoek naar iets

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 05:29 #118 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Rijd baar doorlopen projectje
die band is van oktober 1999. een nieuwe kan geen kwaad ;)

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 22:49 #119 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
Dank je  ;D  das dan zeker dan een oudje  de 2 de  na de aankoop nou op zoek naar een band zal forum eens even doorspitten .
en heb inmiddels ook de banden test 2016 of road banden gelezen van motoplus maar wil wat groffers  ;)

tevens de middenbok die is ontroest meestal laat ik het een dag of 3 erin zitten  maar als je dit ziet gaat het goed en met een beestje straal werk kon ik wat sneller door morgen het kantel werk veranderen en wat las werk .
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2017 15:47 #120 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
kom maar langs lassen er een plaatje op  ;)  kan meteen de verschillen zien

Zo me midden bok is klaar tevens een zwaardere veer erop gezet  kantel punt verbeterd met extra voet steun gaat iets makkelijker  maat tzt  toch naar de achtervering kijken .

zakt wat in  daardoor moet die gedeeltelijk hoger gestild worden om door het dooie punt heen te komen maar das veel later  ;D
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.166 seconden