Rijd baar doorlopen projectje

22 mei 2017 15:30 #121 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
wederom een update  gisteren voor het eerst een lange motorrit gemaakt  ruim 155 km  ;D perfect zonder problemen
dan af en toe de hik met contact sleutel hanteren . ;)

hij ging ook steeds soepeler lopen en mooier  lopen op de snelweg terug constant 130  km  en  en gas erop liep die ruim richting 160 aan getikt en hij wilde harder alleen ik durfde niet  C:-) werd een beetje instabiel met die band afijn das positief .
tot ik vanochtend de band eraf haalde om de voor te controleren en de spaken aan wilde pakken voor dat er een nieuwe band op gaat .

nou word ik even minder vrolijk velg rot  :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 15:39 - 22 mei 2017 15:59 #122 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
Na het weg over  halen van de rotzooi en de haakse slijper hanteren blijft er een goede 3 a 4 mm goede velg dikte basis over .kijken bij het banden ventiel  de rest van de velg is goed het is dus alleen de plek bij het ventiel .

nu is dus mijn vraag  :-\  uit het minst  kwaad kiezend  kan ik nog zo nog rijden ? stevig genoeg gezien dat  ik volgende week naar de eifel ga  een groot rondje ga maken

dus ik denk zelf aan schuren en slijpen behadelen zonder de spaken eruit en verven .
of op zoek naar een andere velg
of alleen nieuwe velg rand met nieuwe spaken maar dan de kwanta kosten en de band erbij .

of een schop geven het geheel  keuzes keuzes  ben het wel even zat .
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 22:45 #123 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Rijd baar doorlopen projectje
Pfffffff, effe balen van die voorvelg  :(

Of het stevig genoeg is voor een rondje Eiffel weet ik ook niet  :-\
Mocht je even tijdelijk een voorwiel te leen willen hebben voor je tripje laat maar weten, ik heb er nog wel 1 staan hier. Zit wel een noppenbandje op, maar die kun je dan nog wel effe wisselen  :)

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 22:59 - 22 mei 2017 23:08 #124 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
René

Super netjes van je en mijn dank ervoor !  :))  voor het aanbod heb van avond na de dip en wat relativeren en afstand genomen
de velg met powerfile behandeld  en durf het wel aan . maar onder tussen kijk ik wel verder voor het 1 en ander het is niet
dat de velg gekocht kan  worden maar  er lopen momenteel te veel projecten  zoals me bus met een grote motor verbouwing en toebehoren die ook het nodig geld kost .  ::) dus dan moet delen en schuiven .

en ondertussen de ander auto die toch ook naderhand de nodige aandacht vergt  dat  ik even ......

groetjes Frits 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 23:56 #125 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Rijd baar doorlopen projectje
Hardstikke goed  :) Ik verwacht ook niet gauw dat er iets mis zal gaan met dat wiel!
Fijne trip gewenst  8)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 09:11 #126 door Dodo
Beantwoord door Dodo in topic Rijd baar doorlopen projectje

René

Super netjes van je en mijn dank ervoor !  :))  voor het aanbod heb van avond na de dip en wat relativeren en afstand genomen
de velg met powerfile behandeld  en durf het wel aan . maar onder tussen kijk ik wel verder voor het 1 en ander het is niet
dat de velg gekocht kan  worden maar  er lopen momenteel te veel projecten  zoals me bus met een grote motor verbouwing en toebehoren die ook het nodig geld kost .  ::) dus dan moet delen en schuiven .

en ondertussen de ander auto die toch ook naderhand de nodige aandacht vergt  dat  ik even ......

groetjes Frits



Dat komt me bekend voor. Ik doe ook al het onderhoud zelf waaronder 2 auto's voor gewoon onderhoud, 1 auto wordt gerestaureerd en dan nog 4 motoren waarvan 1 de restauratie net klaar is (mijn AT) en een Transalp wordt gerestaureerd. En dan nog een eigen huis een vriendin en een kind. Drukte en geldverslindend! Maar wel leuk  8).

Succes met je velgen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 20:39 #127 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
lj

dat laatste dat had ik zelf nog niet eens bij gedacht  ;) de vrouw en kinderen en eigen huis go wat hebben dan druk  :) dan
op zich is het leuk moet alleen niet allemaal te gelijk in die trechter komen beetje verdelen zou  fijn zijn  .

Heb er al bij neer gelegd dat de auto project deze  zomer niet nog gaat rijden .  :-\ werd eerst mei nou juni  misschien juli  en dan rdw keuring , komt wel ? waar ben jij mee bezig met  1 auto wordt gerestaureerd ??? is altijd leuk wat een ander doet met dat soort dingen .

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 20:50 #128 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
tevens een stukje verder

de band  is een Heidenau  geworden wist niet wat ik moest nemen alle is gebaseerd op geen ervaring noem me maar heropstapper  ;D
binnenband
velg lint  is er bij besteld

na de recensies hier  is deze dus geworden natte vinger werk teven ook maar meteen harmonica rubber erbij die waren 9 cm tekort
meteen gebeld en morgen als het goed is de grotere + in de kleur blauw
toen aan de velg begonnen 2 k grond verf en daar na zwarte 2 k verf heb nog even gemeten op het kleine gaatje waar het rubberen dopje zit daar meet ik 4 mm  en op het binnen band ventiel gaatje meet ik 2 en half mm
alle staat nu klaar om weer op te bouwen wachten tot het binnen komt
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2017 23:45 - 26 mei 2017 23:58 #129 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
en een update

voor band en velg lint en binnen band zit er nieuwe op ook maar het ander stepje aan gepakt en  verzinkt
ook maar meteen nieuwe voor vork rubbers .

vandaag ook maar  meteen een proefritje gemaakt  man man moet meteen weer leren rijden met die band verschrikkelijk  ;)
wat is dat wennen zeg  ???  en zo gevoelig .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2017 23:50 #130 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
en nog wat  ;Den ik kon het niet laten  :) er kwam wat langs wat voor mij interessant is heb me busje geld er aan op geofferd .

Die moet nu dus even wachten  >:D en ander motor erbij gekocht  voor de extras die er opzitten voor dat geld kon ik hem niet laten staan .

alle wat ik ik nodig heb zit daar op  gisteren gekocht vandaag op gehaald .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2017 23:55 #131 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
te zeggen  8)

Ander uitlaat
nieuwe ketting
betere knipperlicht achter die van mij is gebroken
hoger ruit
andere hand vaten dikker
hand vat verwarming
instructie boekje erbij
nieuwe cdi
achter schijf rem om die reden gekocht die loop aan strak
mooier koffer rek
velgen ??

de rest zal ik nog bekijken
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 22:27 #132 door Joost
Beantwoord door Joost in topic Rijd baar doorlopen projectje
Ga je de zwarte motor als donor gebruiken? Want mocht je wat zwarte kappen willen verkopen en als ze er nog goed uitzien heb ik daar eventueel wel interesse in.

XL600V PD10 1999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 23:11 #133 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
joost

graag  ;) zowel tank als zij kappen als kont onder kuip graag te koop of ruilen tegen een andere kleur  maar geen ROOD !!
moet zeggen is best redelijk gespoten zit er toch wel knap op .

En nee is geen donor het word een project waarschijnlijk  voor volgen jaar deze gaat volledig uit elkaar  om te restaureren .  :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 23:14 #134 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
tevens een update het achter wiel eruit hij remde niet echt lekker dus maar eens aangepakt had nog een remgebeuren liggen .
en die maar erin zetten maar eerst alles slopen .

onvetten en stralen en en dan maar meteen verzinken .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 23:16 #135 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
:) dan poetsen en polijsten 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 23:16 #136 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
en klaar morgen in mekaar zetten
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2017 20:10 #137 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
Na de stekker probleem effe verderop  ;D  ook de steunen gestraald en gespoten .
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2017 20:13 #138 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
Ook maar meteen het contact slot getackeld  die had ook wat probleempjes met stroom toevoer en alle lag toch los dus  >:D

er zat wat residu op dus  schoon maken en weer in mekaar zetten alles werkt weer  dat ging nog wat sneller dan de rest .
zo kan weer rijden .
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2017 10:07 #139 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
nadat ik het probleem van de stekker gevonden had heb ik inmiddels de goede gekocht die zijn ook langer die moest er alleen nog even op .
zover kwam het niet moeders belde dat de de auto niks meer deed onder het rijden en hakkelend stil kwam te staan .

en stond in Amsterdam compleet dood dus als de bliksem de kappen erop met ty rips  weet nu weer wat het is om zonder kuip te rijden .
winderig en een koudere buik borst  8)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2017 10:13 #140 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic Rijd baar doorlopen projectje
ANWB heeft hem afgesleept naar huis kan dus aan de bak  :-\  tevens moest ik wat tooltjes maken voor div  en nu ook voor de auto
die staat er zo bij .

even wachten op een onderdeel kan ik  nu weer de stekker van de motor goed maken  en dan dicht bouwen .
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.136 seconden