Ik had dat kereltje wel eens willen zien opstappen en wegrijden.
Gegarandeerd dat hij op zijn snufferd gaat, hij kan amper over het zadel kijken.
mss toch niet gemaakt voor de Japanners ??
Gewoon aanpassen aan de motor
Gaston Rahier kon ook best aardig wegkomen op tamelijk hoge fietsen
Dat is toch een vrouw in dat filmpje?
De Belg Gaston Rahier (..) ging met zijn linkervoet op de linkervoetsteun staan, begon te rijden en zwiepte dan zijn rechterbeen over het zadel heen
Als je een motorfiets koopt waarmee je op de openbare weg gaat rijden en je kunt met gestrekte voetjes nog net met de punten van je laarzen het wegdek raken, dan heb je de verkeerde motorfiets gekocht, levensgevaarlijk!
Meoni deed dat ook. In zand kom je dan makkelijker weg omdat de motor gaat rijden voordat hij volledig belast is door het rijdergewicht. PimW stap soms zo af, weet ik toevallie :
Welnee. Een toenmalig meissie was 1.64 op mijn Twin. Met bergstappers aan kon ze nèt met de puntjes van d'r teentjes bij de grond. Nee wat deed die, d'r kontje van het zadel af met 1 volle voet op de grond en de ander hing er half overheen. Ging het licht op groen, gas erop en onderweg hees ze zichzelf er weer op. Lekker wijf!
Mijn meisjes..
Ik vind t wel makkelijk zo op en af stappen af en toe
Volgens mij zegt ze (denk ik) ook "Kolere" bij een poging van opstappen om seconde 0:46 ;DIk had dat kereltje wel eens willen zien opstappen en wegrijden.
Gegarandeerd dat hij op zijn snufferd gaat, hij kan amper over het zadel kijken.
mss toch niet gemaakt voor de Japanners ??
...jonge mensen...
De opstap en afstapkunsten op het filmpje van Peter zijn leuk om naar te kijken maar je hebt ook hier te maken met jonge mensen en een gecontroleerde situatie op een oefenterrein.