- Berichten: 4276
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het is alleen aan de linkerkant. Zie mijn foto('s).
Nee, ik heb geen DCT.
Nu ben ik net van mijn werk terug. De trillingen/vibraties zijn nog een tikkeltje erger geworden, + er komt nu continu een vreemd geluid van onder uit. ???
Ik ga nu eens proberen om de rondellen, die ik er tussen heb gestoken, te vervangen door rubbers.
Ik denk dat ik toch een andere skidplate heb ( ik heb dct ) want die boutjes aan de zijkant heb ik niet.
De enige boutjes die bij zitten zijn twee voor in het midden zeg maar tussen de uitlaat en twee onder de motor
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb alleen de "bovenbeugels" van Outback Motortek en de originele Honda skidplate. Net terug van Marokko, 3 keer omgevallen ging niet heel hard. Geen schade aan de kuip en dat is wel zo fijn. De valbeugel zit dus blijkbaar echt precies op de goede plek om de motor van de grond te houden als hij plat ligt, zie ook het youtube filmpje van OM.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Overigens hebben mijn SW-Motech valbeugels ook zo hun beperkingen dus ja wat is goed?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Met allroad rijden gaat het meestal niet zo hard dus dat risico neem ik, gesteld dat bovenstaand verhaal klopt. Al mijn "medevallers" hadden behoorlijke tank- of andere schades, ook bij beperkte snelheid. Als je met 130 km/h onderuit gaat helpt zo'n beugel vermoed ik ook maar beperkt. Ik weet niet waar de andere merken links hun beugel aan bevestigen want daar zitten niet veel bouten of andere mogelijkheden.Die crashtest van OM toont alleen maar aan dat bij omvallen de boel niet direct verbuigt. De beugels zijn inderdaad zeer fraai en ik was ook van plan om die op mijn CRF te plaatsen. Twijfelde tussen OM en Heavy Duties. Uiteindelijk op aanraden van framebouwer Nico Bakker en een lokale schadereparateur voor geen van beiden gekozen. Het listige zit hem in de linker valbeugel die met een klem om een verticale frame koker zit geklemt. Deze frame koker is van dunner metaal dan de ronde buizen en heeft een verticale constructie functie. In geval van een val met snelheid wordt deze koker horizontaal belast en daar is die niet tegen bestand. Levert een grotere kans op van een totall loss frame. Niet leuk om te horen/ lezen wellicht maar wel een let op.
Overigens hebben mijn SW-Motech valbeugels ook zo hun beperkingen dus ja wat is goed?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik ben 1,95, heb de spanwijdte van een condor en daardoor stuurverhogers (rox risers) geplaatst. De Batzen is voor mij perfect en mijn cursisten verstaan mij ook prima (geen turbulente rond de helm). Batzen staat in hoogste stand. Rox risers iets naar voor.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Mijn AT heb ik gekocht met een verhoogd scherm en ben benieuwd of er iemand is die dit verhoogde scherm gecombineerd heeft met een Batzen. Gevoelsmatig denk ik dat een standaard scherm met een Batzen beter werkt. Hoger scherm is niet altijd vrij van turbulentie.
Btw ik ben 1.78m
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.