- Berichten: 1101
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
oja dat ander heb ik zo opgelost
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
i.d.d. Oosterling. Was laatst op de juiste tijd aan de rijksweg 19 bij café de Tol en sprak daar met twee clubleden en deelnemers van een toen zojuist gereden toertocht. Zij vertrokken, moe en voldaan van hun toertje, huiswaarts. Verder geen brommers of gelach, dus weer opgestapt en lekker verder gereden door het reichswald (mit pomfriet, wiener schitsel und kartoffelsalat) en een fraaie krul terug naar Doesburg.Jij bent toch ook Oosterling ( Doesburg als thuishaven ;D )
Elke eerste donderdag van de maand zitten we gezellig op het terras bij Stammtisch Oost. Daar treffen we elkaar.
Uiteraard ben je daar ook welkom.
De eerstvolgende is op donderdag 7 juni.
Cafe de Tol in Duiven
Rijksweg 19
Kom gewoon lekker aan brommen en je bent op de hoogte van alle nieuwigheden (dus ook nokjes )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De AT van een mattie stond van de winter in Frankrijk gestald.
Daar is daar een rivier die 1.30m hoog buiten haar oevers trad met dat ding er een week of 3 in tot het water weer was gezakt. Hij heeft er sindsdien al die tijd zo gestaan, tot ik er afgelopen week de hand aan stak.
Het is niet fraai, een jonge 07A met nog geen 30k op de klok. Schroot. Het blok stond via de uitlaat tot de bougies vol met water. Er kwam eerst een liter helder water uit het carter, daarna pas de olie. Ik heb hem op z'n kop gezet om het water uit de cilinders te laten lopen ;D
Met de zitmaaier daar was het niet veel beter en die draait ook weer als een dolle. Is een hoop werk, dat wel. Dit wordt ook weer een nette AT, die misschien op termijn aan een ander blok toe kan zijn. We gaan het zien. Hij maakt even veel kans als die maaimachien..
Nu is het toch een sloper.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Pffff van zonde zeg, parkeer hem volgende keer in een bootje oid??
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ziet er goed uit. Heb je via relais geschakeld? Zoja dan wel diode gebruikt?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
EvW1985 heeft zondermeer een sterk punt, maar ik baseerde me op"USB".
Ik heb zelf ook 2 extra relais' in de kabelboom zitten, om dezelfde reden.
Maar Janno, ik begrijp dat jij de relais er nu al tussen hebt zodat je de geplande zwaardere verbruikers vlot kunt aansluiten?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Haha, dat maakt zo'n forum leuk, dit soort praat ☺ De inductiespanning is niet afhankelijk van je verbruiker aan de andere kant van het relais. Het wordt aan de schakelkant opgewekt, dus door de +12v diagnostic plug bij afschakelen contact. Dit kan oplopen tot piekspanningen van honderden volts, wat lelijke gevolgen kan hebben voor je boordapparatuur. Zou er dus alsnog een diode overheen plaatsen (85 en 86), of een autorelais nemen met ingebouwde diode/weerstand.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.