Pffeww gelukkig maar! Thanx
Nee maar serieus. Ik ben echt bang dat dit een mock-up is. Een model om ontvangst te peilen. Maar, ze lijken bij Honda echt wel wat te willen gaan doen.
Mooi verhaal van Dakar verleden en heden. Er is een gat te vullen. Op KTM na, heeft geen enkel merk echt iets neergezet de laatste jaren. Je ziet nu alleen maar 1000cc+ wegmotoren die zogenaamd een opvolger zijn van iets. De Africa Twin modellen zijn de enige allroads van Honda die echt aan de Dakar doen denken..
Maar als ik naar dat ding kijk. Wiegframe vóór is hoekig en is wat RD07 nu is, uit staal. Wiegframe achter en subframe is rond en gewelfd, lijkt me meer aluminium. Maar bijna een exacte kopie van RD07. Ook de 2 radiateurs en de beschermers ervoor. Dat is wat RD07 nu heeft. Zelfs die oliekoeler! Alleen hoort die niet echt voor een radiateur te zitten. Zadellijn is rechtstreeks AT. 2-cylinder-lijn motor, dus nog steeds een twin. Schakelpook weggelaten. Om een DCI-duscussie te starten..? USD-vork en 18" achterwiel.. Ik kan nog doorgaan. Er klopt vanalles niet aan die foto's.
Eerlijk gezegd geloof ik er nog maar weinig van. Dit is voor Honda gewoon te extreem!
Ik heb vertrouwens-issues.. :'(