dat er zoveel mensen een nieuwe A Twin willen aanschaffen ONGEZIEN
ik zou hem eerst eens gaan bekijken en inderdaad een proefrije maken wie weet valt dat ding wel enorm tegen en de kostprijs is ook nog niet helemaal bekend dat kan nog wel meer tegen vallen.
Voorlopig blijf ik op mijn oude alpje rijden heb ik net zoveel plezier mee
Nu nog alleen de overtocht betalen en de invoerrechten en de trouwvergunning voor zijn zuster en de belastingdienst van Timboektoe en natuurlijk betalen voor het voorrecht dat je mag betalen.
Nee het komt allemaal goed want zijn broer stuurde me net een sms dat er een erfenis van een miljoen pond op me ligt te wachten. Hij heeft alleen mn bank gegevens en pin code nodig.
aah...toe!! aah? ;D Ik zal er best heel voorzichtig mee zijn hoor!
@ Pim: Nah..En ik pas nog 1.000.000 gewonnen volgens een man uit Nigeria. Kennelijk zit het echt mee..
Gelukkig werd ik door Microsoft gebeld om ook nog mn PC te updaten, gratis! Hoefde alleen maar toegang tot mijn PC te geven. Behulpzame lui daar ;D
Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp...
Ik vind die blik wel geslaagd.
Nu nog een wit-blauw-rode versie. En misschien zullen er nog wel meer versies kwa uitrusting komen. Zoals meer off-road gericht of meer baangericht...
Ik kijk uit naar een testrit.
En als ik met mijn voeten veilig aan de grond kom dan zou dit welleens mijn volgende motor kunnen worden.