Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin

10 nov 2014 18:53 #81 door kees

Nee hoor. Lamaar komen dat ding!  ;D
Discussie gesloten.
10 nov 2014 19:24 #82 door Canis
Beantwoord door Canis in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Dan was het voor mij een enorme teleurstelling geweest en zeker geen waardige opvolger voor de AT.
Discussie gesloten.
10 nov 2014 19:53 #83 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin

Als je die 12+ ruggen kan betalen, kan er ook wel een TCN lidmaatschap af ... RADFC

Ik kan me niet anders dan afvragen wat de reacties geweest zouden zijn als Honda de "Crossrunner" "Africa Twin" had genoemd.
Al hadden ze maar een paar fotootjes gemaakt dat dat ding onder de blubber zat...

Danny WTF is dat nou voor onzin, Honda heeft die crossrunner geen africa twin genoemd omdat dat ding daar niks mee te maken heeft, blijkbaar vinden ze dat van hun nieuwe motor wel. En wat is er mis met een beetje marketing blubber, Japanners moeten ook eten he.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
10 nov 2014 19:56 #84 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
hahaha ja die is leuk ;)

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
10 nov 2014 20:03 #85 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
kan er ook wel een TCN lidmaatschap af ... ???????????????????????????
Discussie gesloten.
10 nov 2014 22:11 #86 door kees
Jenny,

http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=11762.0

Nou, daarom niet, om maar wat te noemen. Jullie club, de menschelijke kant ervan, wordt steeeeds lelijker.

Maar ook om jou bijvoorbeeld te stangen. Onder andere jou.. Ik weet er wel ene die zo meteen erin komt ;)  Bovendien, dit forum is toegankelijk gemaakt voor derden, dus hou daar alsjeblieft over op.

Dat jij hier sws nog rondhangt. Gekeken naar het verleden, heb ik het idee dat jij meer in een praatgroepje voor andere dingen thuishoort.

Maar goei, waar het 'en ce topique' eigenlijk over gaat, de een ziet duidelijk een nieuwe Vara in de True Adventure, ik zie graag het lijnenspel van de vertrouwde AT erin. En ga jij ineens met modder [ ;) ;) ;)]  zitten gooien.

Brooomzzzz  :)
Discussie gesloten.
11 nov 2014 01:05 #87 door len_tour
Beantwoord door len_tour in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Brom heeft een punt. Beginnen over een leuk concept idee van honda en al snel gezever over abs/injectie en 'ik weet het beter' . Het forum begint een beetje een puppy-plasplaats te worden.... selfmod.....

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!
Discussie gesloten.
11 nov 2014 08:07 #88 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Brom en lentour +1!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."
Discussie gesloten.
11 nov 2014 08:52 #89 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Willen jullie mijn topic niet kapen!

We hebben het hier over de nieuwe door Honda gepresenteerde True Adventure, mogelijk nieuwe Africa Twin. Andere onderwerpen graag op een plek waar ik er geen last van heb. Dank.

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.
Discussie gesloten.
11 nov 2014 08:56 #90 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Kwam dit verhaal tegen, waarin Cesar toch nog wel wat leuke nieuwe observaties heeft. Lezenswaardig!

Hij denkt alleen dat het een aluminium frame is, veel anderen houden het op staal......

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.
Discussie gesloten.
11 nov 2014 09:44 #91 door jbm
voorstad, dank absoluut lezenswaardig
Discussie gesloten.
11 nov 2014 09:53 #92 door PimW
Excuses meneer.

Maar ik zou ook zeggen staal. Neemt er niemand meer magneetjes mee naar motorbeurzen? ;D
Discussie gesloten.
11 nov 2014 16:16 #93 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin

Kwam dit verhaal tegen, waarin Cesar toch nog wel wat leuke nieuwe observaties heeft. Lezenswaardig!

Hij denkt alleen dat het een aluminium frame is, veel anderen houden het op staal......

Zeker een lezenswaardig artikel met een paar mooie observaties. Heel benieuwd wat er uiteindelijk in de definitieve versie overblijft van dit prototype. En of er inderdaad verschillende uitvoeringen van op de markt komen.
Discussie gesloten.
11 nov 2014 16:44 #94 door gert
Ik wil er een hebben maar alleen als die groen is ;D
Ben alvast maar begonnen met sparen. Hoop dat het model niet veel aangepast gaat worden.
Vind de toch wat rondere vormen erg mooi en hij heeft gelukkig geen snavel 8)

Gr, Gert ;D
Discussie gesloten.
11 nov 2014 18:13 #95 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
maar wat als het nu eens een 1 cylinder blijkt te zijn  net zoals de dakar uitvoering in 2013,
met ca 60 pk

ik zelf sta er niet verbaasd van als het downsizing is geworden :))
Discussie gesloten.
11 nov 2014 19:46 #96 door xrvtuur
is je brilletje beslagen  Ad?  lijkt me nogal duidelijk op de foto's. 12 mille lijkt me ook nogal veel voor een 1pitter. maar ik zou alleen maar blij zijn als het wel zo zou zijn.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
11 nov 2014 19:55 #97 door daandus
Beantwoord door daandus in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
'k denk inderdaad dat deze 'concept' een beetje te dik is voor 'n eenpitter - en een AT is ook niet bepaald een eenpitter - toch echt een ander segment.

Maarrrrrrr..... ik zie Honda graag een CRF450L leveren, past veel beter bij wat ik tegenwoordig zoek in 'n motor.
130-140 kg, 50-55pk.... injectie,  8)
Dan ga ik toch ff m'n spaarpot leegschudden en m'n DRZ400 en KTM300XC-W te koop zetten gok ik!

... was ooit lid ...
Discussie gesloten.
11 nov 2014 20:25 #98 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
@ Ad en Gert... jullie kunnen niet met de voetjes bij de vloer op deze nieuwe (hopelijk) hoogpoter!  ;D :D

Hoop idd dat ie in real live net zo lkkr grof overkomt als op het EICMA plaatje naast de NXR Dakarfiets uit eind jaren '80.
Heb jaren terug ooit een NXR gezien bij Simon Schram in Wolvega. Daarmee vergeleken is een RD07 een puppy ;)

Begin er idd voor te voelen om het Forum die mede met mijn contributie in stand wordt gehouden 'members only' te maken...

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
11 nov 2014 20:38 #99 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Ff terug naar die DCT... Honda koppelt dat niet alleen met knopjes waar Canis een fobie voor heeft, maar ook aan voetbediening.
Wilde er niet aan toen ik bij de introductie van de Crosstourer aanwezig mocht zijn, maar toen een jaar later de DCT bediening met voetbediening werd uitgebreid werd het toch net iets anders... zullen die emoties zijn geweest ;)

Durf stelling te nemen dat als Honda een nieuwe motor fiets ontwikkeld waar R&D speciale offroad georiënteerde ABS en Tractiecontrole voor ontwikkeld, ze de werking van de DCT hier op zullen aanpassen.  OK, das dus een aanname, maar aangezien Canis Internet gebruikt in plaats van morse signalen om hier te communiceren is er voor iedereen nog hoop ;)

Oja... was niet op de man/vrouw bedoeld, puur sarcastisch natuurlijk!  :o  ;D

Eneh Danny... Maar 16%? ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
11 nov 2014 21:26 #100 door daandus
Beantwoord door daandus in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin

Begin er idd voor te voelen om het Forum die mede met mijn contributie in stand wordt gehouden 'members only' te maken...

Snel doen! Dan blijft er een lekker klein clubje over, waarschijnlijk is men het ook lekker met elkaar eens.

Of: maak een aparte 'donatie-pagina' voor mensen die op zich wel in de forum-kosten willen delen.
Werkt prima bij gezellige clubjes als Allroadmaniacs en Horizons Unlimited.

Tip: lees eens wat daar gebabbelt wordt over de 'nieuwe AT'... zonder gezeur!

... was ooit lid ...
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.115 seconden