Tja..... langzaam komen steeds meer gegevens boven borrelen...
indefinitelywild.gizmodo.com/2015-honda-...built-for-1654491126
Maar zo kijkend naar de plaatjes en informatie vallen mij al wat dingen op :
Zekere PROs:
- 18"achter !
- Spaak wielen
(Gelukkig)
- up-side-down voorvork !
- voorwiel te verwijderen zonder eerst de hele kappen zooi weg te moeten halen
- gewoon lekker ketting blijven rijden
- geen foeilelijke snavel
CON's (eigenlijk niet correct, want ik wil eigenlijk eerst wel meer ervan weten):
- ABS -- (uitschakelbaar ? Ik hoop het van harte)
- Tankinhoud -- als dat luchtfilter inderdaad elders zit...., maar als ik de plaatjes bekijk is die weer niet zo eenvoudig te verwisselen
- carter beschermer vindt ik beperkt (Mooie markt voor Pim
)
- uitlaatbocht voor je framebuis langs ... brrrr... (of die carter beschermer van Pim natuurlijk
)
- parallel twin blok... eens afwachten hoe die performed
- versnelling........ DCT.... benieuwd hoe dat rijdt, en dan met name onder terrein omstandigheden
We zullen de uiteindelijke specs van gewicht (200kg is nog altijd een hele berg), vermogen, handling, remmen, veren, zit hoogte e.d. eens moeten afwachten. Maar ik denk dat Honda hier (hopelijk niet te laat !) een mooi apparaat heeft neer gezet.