Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin

24 juli 2015 12:19 #221 door Bono
Bedankt voor de info! Starting from... Local taxes... Ben benieuwd waar dit dan uiteindelijk toe gaat leiden. Maar ik heb een indicatie. Bedankt.

-- Han --
Discussie gesloten.
24 juli 2015 12:37 #222 door Canis
Beantwoord door Canis in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Ziet er inderdaad goed uit.
Schitterend dat hij ook volledig standaard wordt aangeboden.
Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke testen.
Als ik met m'n voeten aan de grond kan dan zou dit mijn volgende motor weleens kunnen worden.

Mooi.
Discussie gesloten.
24 juli 2015 13:43 #223 door bende1000 (Marco Bakker)
Beantwoord door bende1000 (Marco Bakker) in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin







Honda Motorfietsen heeft 5 nieuwe foto's toegevoegd.

57 min. · .


Eindelijk! Honda onthult met trots verdere details over de nieuwe CRF1000L Africa Twin, die eind 2015 in heel Europa in de Honda showrooms zal staan! De Africa Twin zal verkrijgbaar zijn in de vier kleurencombinaties CRF Rally, Tricolore, Zilver en Zwart, zal optioneel uitgerust kunnen worden met Honda’s unieke Dual Clutch Transmission en is verkrijgbaar vanaf € 13.890,- (incl. btw en bpm). Ga voor verdere technische specificaties naar je dichtstbijzijnde Honda dealer!




Discussie gesloten.
24 juli 2015 13:52 #224 door GK
ga maar uit van 14.000 euro, is ongeveer gemiddelde prijs voor zulke fietsen
Discussie gesloten.
24 juli 2015 15:41 #225 door jbm

Wat moet-ie nou eigenlijk gaan kosten? Dan weet ik hoeveel ik moet gaan sparen, want mijn postcode schijnt nog steeds niet te deugen  :P .


Zit ook al jaren met de verkeerde postcode opgescheept , maar mocht het ooit de goede zijn dan weet ik waar ik een deel aan ga uitgeven
Discussie gesloten.
24 juli 2015 16:44 #226 door Bono
Ja. Precies haha. Dat bedoel ik.

@Canis: ik weet niet hoe lang je bent, maar ik rij met mijn 1,71 meter al jarenlang comfortabel twin (zonder modificaties).

-- Han --
Discussie gesloten.
24 juli 2015 16:55 #227 door Canis
Beantwoord door Canis in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
De langste afstand gemeten ben ik 1,68m. En weeg 64kg.

Het rijden op zich is uiteraard geen probleem. Maar bij trage maneuvers waarbij het uit de benen/voeten moet komen, dat is erg krap. Het is werken met de tippen van de tenen alleen aan de grond.
Zelfs de TA700 is te hoog voor mij om met de voeten aan de grond te kunnen. De 650 gaat al wat beter maar is ook weer erg krap met de tenen aan de grond.

Competitie is ook anders dan in het verkeer he.
Discussie gesloten.
24 juli 2015 18:20 #228 door Canis
Beantwoord door Canis in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Tankinhoud maar 18,5 liter. Hmm.
Hopelijk is hij zéééér zuinig ???
Discussie gesloten.
24 juli 2015 23:42 #229 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
400 km met een tank volgens Honda, maar ik denk dat er nog wel een keer een super reis versie gaat komen met een grotere tank.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
25 juli 2015 04:11 #230 door Wim De Saeytyd
Beantwoord door Wim De Saeytyd in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Heb uit de pers-presentatie op YouTube de aktiebeelden uitgeknipt en met wat foto's op muziek aaneen geplakt.
Veel kijkgenot
Discussie gesloten.
25 juli 2015 08:39 #231 door Bono
Tjonge! Wat mooi en leuk. Dankjewel.

-- Han --
Discussie gesloten.
25 juli 2015 09:09 #232 door Canis
Beantwoord door Canis in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Knap gemaakt.
Discussie gesloten.
25 juli 2015 09:48 #233 door jbm
Wim,

heel mooi gemaakt, hartelijk dank.

gr Jan
Discussie gesloten.
25 juli 2015 10:53 #234 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Heel gaaf Wim, bedankt....kun je gelijk even 14000 euro overmaken ;D

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
25 juli 2015 12:51 #235 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Wim ge zijt geweldig, zo krijg je er werkelijk weer zin om erop te rijden ook nog, maar die lui zullen wel iets beter getraind zijn want een wheelie zie ik mijzelf nog niet zo snel maken op zo'n ding. 14.000 stapjes verwijderd nog.....
Discussie gesloten.
25 juli 2015 13:04 - 25 juli 2015 13:08 #236 door Edxrv
Beantwoord door Edxrv in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Die jump aan het begin. Krijgen we daar in 2016 cursus voor van de club?
Kan ik thuis vast beetje oefenen. 

Hoeveel markt zou er zijn voor dit soort motoren?
De conjunctuur is wel positiever nu.



Discussie gesloten.
25 juli 2015 13:50 #237 door GK
Dat vraag ik mij af en toe ook af voor die BMW GSen, maar die verkopen toch goed, misschien heeft de politie binnenkort goede allround motoren nodig :-p
Discussie gesloten.
25 juli 2015 14:00 #238 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
kon wel eens een echte cult motor worden, let maar op als hij echt goed loopt en stuurt dan word het een hit zeker al om de naam. Zal de club ook geen windeieren leggen verwacht ik.
Discussie gesloten.
25 juli 2015 14:35 #239 door kees
Mèh lelijk pokkeding!  :P


:angel:
Discussie gesloten.
25 juli 2015 21:56 #240 door Geert Alp 2
Beantwoord door Geert Alp 2 in topic Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin
Ik vind hem fantastisch, vooral omdat hij ook "puur" leverbaar is, zonder al die elektronische zooi en dat belachelijke automatische schakelen. (wel gemakkelijk als je gehandicapt bent natuurlijk, of zo van je scootertje komt, maar niet voor mij)
Nog nooit kwam een nieuwe motor zo dicht bij wat ik als ideale motor in m'n hoofd heb !

Nou de pegels nog.....  :-\

Ik heb nog gen officieel gewicht gezien trouwens, enigszins verdacht.... (zou hij "te zwaar" zijn) ???

1990 AT750 RD04,
2003 TA650,
2008 GSXR1300,
2010 Honda monkey 110
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.233 seconden